Toon posts:

[TweakDSL]Nieuwsgroepen zijn leeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HAllo,

Sinds kort paar daagjes heb ik tweakdsl en nu log ik in op de nieuws server, wilde wat berichten op de nieuws server gaan bekijken, dus de eigen groepen van tweakdsl.gebabbelen enz, maar ze zijn allemaal leeg? Kan dat koloppen????

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 22:32
wat ik er over gelezen heb is dat ze servers aan het upgraden/bijzetten zijn dus wellicht dat het daarmee te maken heeft. Onder andere de capaciteit van de nieuwsgroepen zou vergroot worden meen ik.

[ Voor 26% gewijzigd door k7of9 op 05-10-2003 12:59 ]

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Ah mooi, dat is natuurlijk ook weer goed nieuws. Ik dacht dat er iets niet helemaal klopte bij mijn instellingen, maar andere items kan ik namelijk wel bekijken vandaar.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

28/09/2003: Uitbreiding capaciteit newsserver
Dit weekeinde hebben we de capaciteit van de newsserver uitgebreid om de retention van de binary groepen te vergroten. Doordat we nu ruim 60.000 + groepen voeren was deze tot een dag teruggelopen. In de komende periode zullen we stap voor stap de capaciteit verder gaan uitbreiden. Op dit moment bevat de server ruim 2T aan disk's
26/09/2003: Korte onderbreking aan newsserver
Vandaag zullen er weer wat super deluxe harddisks geplaatst worden in de newsserver. Dit zal plaats vinden tussen 15:00 en 17:30 uur. Tussen deze twee tijden zal de newsserver even niet bereikbaar zijn

22/09/2003: Crash newsserver
De newsserver is op dit moment down, met reden onbekend. Op dit moment word onderzocht wat er gaande is.
Misschien de volgende keer even op de nieuwspagina van TweakDSL kijken? ;)

Dit topic is gesloten.