Toon posts:

[Forte Agent] haalt geen headers op van bepaalde groep *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik hoorde, dat Forte Agent newsreader, nogal een effectief programma is voor het downloaden van films e.d. heb ik Forte Agent maar eens gedownload. Alleen het probleem is, als ik nieuwe headers wil binnen halen, lukt dat maar bij zo'n 25 % van de newsgroups. Dus newsgroups als - doe dit maar niet -, waar je veel aan hebt, haalt hij geen nieuwe headers binnen. Hij is dan binnen en 2 tal seconden klaar met laden en dan staat er niets in beeld. Weet iemand waar dit door kan komen ? Ik gebruik de nieuwsserver van zonnet; kan het daar aan liggen ?

[ Voor 7% gewijzigd door SH007 op 05-10-2003 12:30 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #titel

Lees dat eens door, en geef een topictitel met duidelijk probleemomschrijving door via topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif)

Verwijderd

en je weet zeker dat die newsgroup wel aanwezig is op de newsserver ?
Ik gebruik altijd grabit, vind ik een veel makkelijker en gebruikersvriendelijker progje dan Forte Agent.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 01:32

CAP-Team

XBL: CAPTeam

'k gebruik Forté Agent al tijden en werkt ook goed idd maar als je een bepaalde groep niet goed binnenkrijgt krijg je die waarschijnlijk met een andere newsreader ook niet binnen, dat ligt dus aan je provider. Succes.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Om echt te leechen kun je beter Grabit gebruiken inderdaad. Agent is meer om nieuwsgroepen te gebruiken waar ze ook echt voor bedoeld zijn (het voeren van discussies)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel wat veranderd, weet iedereen in een keer lezen waar het over gaat :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 05-10-2003 12:50 ]

Verwijderd

Zonnet is lekker goedkoop maar hierdoor zijn beperkingen. Laatst bij kennis de boel geinstald (zonnet family) en ook voor hun forte agent er op gezet omdat het een simpel en makkelijk te begrijpen prog is ( ipv newspro)
Maar het lijkt erop dat bij zonnet alleen de MP3 newsgroepen worden doorgegeven en de rest ( films / progs ) wordt geblokt.
Je kunt dit hoogstens omzeilen met een payserver als bv astraweb of pfcorner _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 12:55 ]

Pagina: 1