Toon posts:

Welke Cooler voor P4 1500 MHz

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een vraagje, want ik ben ff de draad kwijt na al die topics die ik gelezen heb.

Ik wil graag mijn systeem upgraden met een nieuwe cooler die geen lawaai maakt en goed koelt.

Eerst maar even de specs:

- Intel P4 1500 MHz S478
- Abit TH7II-Raid Moederbord
- Cooler, Coolermaster DP46I11 t/m 1,7 GHz
- Geheugen, 2X 128 MB RIMM PC800

Wat is een goede cooler die hierop past?

Alvast bedankt!!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:02
Ehh check t.net/reviews :P
suc6!

Welcome @ GoT by the way :)

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 17:11

JF_

Volgende vraag - wat mag 'ie kosten? Als jij een bedrag in je hoofd hebt van een tientje heeft 't weinig zin om een Zalman 7000AlCu van 40 euro aan te bevelen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Tja, iedereen wil een koeler die weinig lawaai maakt, goed koelt en heel erg goedkoop is.
Jammer dat die nog steeds niet uitgevonden zijn, anders was er iemand nu heel rijk aan het worden :Y)

Bekijk eens wat reviews. kan je vinden via google, dan kom je genoeg koelers tegen die in jouw straatje passen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kun je dat nou niet zelf uitvinden mbv. google, got, t-net etc.?
Maar goed, een voorbeeldje van niet te dure en stille p4-s478 cooler: Spire Quietude

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Even een vraagje, want ik ben ff de draad kwijt na al die topics die ik gelezen heb.
Dan lees je ze toch opnieuw? Dit topic zou toch ontaarden in een opsomtopic, net als die andere topics :z

Gewoon wat reviews lezen, specs opzoeken op de sites van de fabrikanten, prijzen vergelijken op de Pricewatch, voor- en nadelen afwegen, etc.. :)

In het juiste subforum(!) kun je trouwens een ervaringentopic over Intel koelers terugvinden: [rml][ Cooling] Ervaringen met Intel koelers[/rml] B)

Voor de rest raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) alsnog door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.