Toon posts:

mailserver

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu inmiddels workgroupmail geinstallerd en nu wil ik een mail sturen naar verkoop@dcn-beveiliging.nl en dan krijg ik hem terug en als ik outlook wil configureren lukt dat ook niet omdat de inkomende server niet werk / gebruikersnaam onjuist is kan iemnd hiermee helepn

ik gebruik workgroup mailserver en ik moet toch zelf een pop3 server gaan draaien om dan mail te kunnen lezen ????

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 11:51 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En wat voor foutmelding krijg je dan...
en als ik outlook wil configureren lukt dat ook niet omdat de inkomende server niet werk / gebruikersnaam onjuist is kan iemnd hiermee helepn
Heb je de gebruiker wel juist aangemaakt, controleer het wachtwoord..

Overigens hoe ga jij zometeen mail ontvangen op jouw chello lijn die poort 25 blokt?
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 11:26:
ik gebruik workgroup mailserver en ik moet toch zelf een pop3 server gaan draaien om dan mail te kunnen lezen ????
Dat ligt er maar net aan of jij met POP3 clients mail wilt gaan lezen. Via IMAP kan ook namelijk.

[ Voor 37% gewijzigd door blackd op 05-10-2003 12:35 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Rafe schreef op 04 October 2003 @ 18:23:
Welke mailserver gebruik je nou? Er zit vast wel een helpfunctie/handleiding bij waar dit soort dingen in staan, want gebruikers toevoegen en beheren is een standaardfunctie van een mailserver.
Vervolgens je Outlook zo instellen dat hij de mail op je eigen server ophaalt kan ook niet al te moeilijk zijn, server IP adres + gebruikersnaam/wachtwoord invullen en dat zou het moeten zijn.

We willen je best helpen, maar dan moet je wel duidelijk zijn met wat je wil, en goed/uitgebreid je probleem uitleggen. Bijvoorbeeld punten en komma's gebruiken maakt je verhaal al stukken duidelijker. :)
Verder verwees ik de vorige keer niet als grapje naar Software Algemeen - Policy.
Daar staan de dingen waarmee je een goed en duidelijk topic kan openen, maar zo te zien heb je die nog steeds niet gelezen...
Lees dit eens door, pas je topicstart aan en geef via topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) een nieuwe topictitel door.
Je andere topics zijn niet voor niets gesloten ;)

Lees verder Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

[ Voor 3% gewijzigd door SH007 op 05-10-2003 11:50 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025

Dit topic is gesloten.