Toon posts:

Vriendin stuk jonger

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed...ik weet dat er al wat topics over zijn geweest, maar mijn verhaal is toch net even anders.

Ik ben zelf bijna 18, en ik heb een goede vriendin die 13 is. Ik vind haar eigenlijk wel leuk, en zij mij volgensmij ook. Enige probleem is dus dat ik dat niet zeker weet, en ze is een stuk jonger. Wat moet ik doen?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

aan HAAR vragen lijkt me de beste oplossing ;)
hier zou je allemaal verschillende antwoorden krijgen en je moet het toch zelf doen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-01 12:32

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Tjah, ik heb net andersom.. alleen wij zijn al wel iets ouder... ik ben 22 en zij is 29 :P Tuurlijk zal je de veschillen in leeftijd merken. Maar veel verschil zit er bij ons gelukkig niet in. Maar 13 jaar.... is nog erg jong. Maar als ze bij jou volwassen overkomt.. waarom niet.

Leeftijd zegt geen bal... klaar

Welk?

• itsalex
  • Niet online
Ach wat maakt het uit. Als je maar gelukkig bent. Ik heb ergere problemen qua vriendin hoewel ze nu 19 is en ik 22 is het best erg met mijn vriendin gesteld. Ik ben niet gelukkig met haar en ruzie iedere dag maar ok. Als jij je gelukkig met haar voelt en zij ook met jou wat is het probleem? Leeftijd moet allemaal kunnen. Ik ken mensen die heel gelukkig zijn met een vrouw van 33 terwijl de man rond de 60 is.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
13 jaar.... das dus gewoon 'kindermisbruik' en nog strafbaar ook als je er sexuele handelingen mee hebt

A wise man's life is based around fuck you

• Boely

Boely

zwelgje schreef op 05 October 2003 @ 11:21:
13 jaar.... das dus gewoon 'kindermisbruik' en nog strafbaar ook als je er sexuele handelingen mee hebt
Tegenwoordig is de jeugd er ERG vroeg bij :P Dat is volgens mij algemeen bekent. Niet dat het dan wel mag volgens de wet B)

Welk?

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Hou er in ieder geval rekening mee dat zij nog lang niet zover is als jij op bepaalde vlakken.
Een meisje van 13 kom net in de puberteit, terwijl jij een volwassen man bent (ookal ervaar je dat zelf misschien nog niet op die manier). Het lijkt me dat je op die manier geen gelijkwaardige relatie kunt opbouwen.
Ook zal er in jullie omgeving waarschijnlijk alles behalve begripvol worden gereageerd.
Leeftijd zegt geen bal... klaar
Dat zeggen pedofielen ook... Natuurlijk maakt dat wel uit.
Naarmate ze ouder wordt gaat dat leeftijdsverschil natuurlijk steeds minder uitmaken.

Koekie?

• Boely

Boely

uuu, je hebt gelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Boely op 05-10-2003 11:26 ]

Welk?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik moet er niet aan denken om met een 13 jarige sex te moeten hebben :| ik heb zelf een tijdje een 13 jarige doos achter me aangehad die op gegeven moment begon te roepen hoe verliefd ze op me was en hoe graag ze met me naar bed wou... :| de gedachte alleen al maakt me ziek... Maar als het puur liefde is, en verder niks fysieks is het vind ik persoonlijk geen probleem :) als jij er moeilijk mee hebt, praat met haar... misschien kan zij het een en ander voor je duidelijk maken :)

Sterkte iig...

offtopic:
is dit niet meer iets voor SG?

[ Voor 5% gewijzigd door Fludizz op 05-10-2003 11:28 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:30
jaja, met 17,9 jaar ben je nog een kind en als je 18 bent, ben je "volwassen" en snap je alles, we leven maar in een rare wereld

maar goed, ik zou het niet doen. stel je krijgt een relatie en misschien na een tijdje lichamelijk contact en je maakt het uit ofzo, klaagt ze je aan voor vekrachting, misbruik etc. zulke verhalen hoor je vaak

Verwijderd

Dit topic heeft weinig te maken met wetenschap of levensbeschouwing. In SG zou het meer thuishoren, maar daar kan de account waarmee dit topic gestart is toch nog niet in. Daarom een slotje.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Nog even een opmerking na; let er wel op dat meisjes en jongens onder de 18 nog in ontwikkeling zijn. Ze zijn geestelijk als lichamelijk nog lang niet volgroeid, en ik denk persoonlijk dat het beter is gewoon te wachten. Als je zelf veel ouder bent (en dat ben je), dan verstoor je maar al te gemakkelijk dat natuurlijke proces. Wat is nou vijf jaar kun je vragen? Als je lichamelijk en geestelijk ongeveer volwassen bent maakt dat inderdaad weinig uit, maar hoe jonger iemand is, hoe groter het verschil is geestelijk beleven en lichamelijk ervaren. Wees verstandig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.