Binnenkort ga ik verhuizen en natuurlijk wil ik daar ook internetten. Ik heb nu Wanadoo Broadband Premium (1024/128) - 49,50 €.
Nu wil ik een 2-8Mbit verbinding hebben. Er zijn een aantal providers die dat kunnen leveren. Ik dacht zelf aan de volgende provider:
Demon
Snelhied :8192/1024
Prijs per maand :65 €
Aansluitkosten :0 €
Ethernet modem :0 €
Datalimiet :Geen
Nu is er ook Cistron
Snelhied :7800/1024
Prijs per maand :79 €
Aansluitkosten :150 €
Ethernet modem :69 €
Datalimiet :100 GB
Eweka is er ook nog maar daarvan is de prijs nog niet gezakt.
Mijn vraag is; heeft iemand van jullie ervaring met bovengenoemde providers? Zijn er nog andere "betere" providers waar ik ook aan kan denken? Zijn er ergens testen te lezen over de betrouwbaarheid van providers?
Ik heb mijn gegevens doorgegeven en daar kwam de volgende uitslag uit:
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2064 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 2177 meter hemelsbreed.
Zou ik dan de maximale snelheid kunnen halen?
Nu wil ik een 2-8Mbit verbinding hebben. Er zijn een aantal providers die dat kunnen leveren. Ik dacht zelf aan de volgende provider:
Demon
Snelhied :8192/1024
Prijs per maand :65 €
Aansluitkosten :0 €
Ethernet modem :0 €
Datalimiet :Geen
Nu is er ook Cistron
Snelhied :7800/1024
Prijs per maand :79 €
Aansluitkosten :150 €
Ethernet modem :69 €
Datalimiet :100 GB
Eweka is er ook nog maar daarvan is de prijs nog niet gezakt.
Mijn vraag is; heeft iemand van jullie ervaring met bovengenoemde providers? Zijn er nog andere "betere" providers waar ik ook aan kan denken? Zijn er ergens testen te lezen over de betrouwbaarheid van providers?
Ik heb mijn gegevens doorgegeven en daar kwam de volgende uitslag uit:
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 2064 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 2177 meter hemelsbreed.
Zou ik dan de maximale snelheid kunnen halen?