Toon posts:

ADSL arnhem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand al ervaring met ADSL in arnhem?

Verwijderd

Sorry, woon in Zaandam. Wat wil je weten dan?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Het enige dat ik weet is dat ik vorige week een berichtje in de bus heb ontvangen van KPN, met daarin de blijde mededeling dat ADSL eindelijk beschikbaar is in mijn buurt (Arnhem - Hoogkamp). Ik heb alleen sinds 1 maand Chello, waar ik redelijk tevreden over ben. De KPN zal dus nog even moeten wachten en het een en ander moeten verbeteren voordat ik overstap op ADSL.

Verwijderd

Nu maar hopen dat het in Velp-Zuid* ook snel komt...

*=klein dorp onder Arnhem, het zuiderlijke gedeelte ervan. Velp heeft de onderscheiding zilveren dorp in het groen, maar jullie kennen het vast niet |:(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Velp, ja hoor dat ken ik wel. Heb ik ooit eens een jaar gewoond. Het is inderdaad wel een klein dorp. Woon nu gelukkig in Arnhem.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 04 december 2000 22:38 schreef eldeejee het volgende:
Nu maar hopen dat het in Velp-Zuid* ook snel komt...

*=klein dorp onder Arnhem, het zuiderlijke gedeelte ervan. Velp heeft de onderscheiding zilveren dorp in het groen, maar jullie kennen het vast niet |:(
Ik ken het wel, je rijdt in Arnhem, opeens midden in Arnhem bordje Velp, je rijdt de straat uit en opeens zit je weer in Arnhem, heel wazig... :?

Verwijderd

humm ik woon in velp-zuid maar dat is off topic maar adsl komt geloof ik volgend jaar in velp , maar ik zou er pas aan beginnen als ze die vreemde inlog procedure eruit gehaald hebben en de kinderziekties over zijn.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 december 2000 11:54 schreef kia het volgende:
humm ik woon in velp-zuid maar dat is off topic maar adsl komt geloof ik volgend jaar in velp , maar ik zou er pas aan beginnen als ze die vreemde inlog procedure eruit gehaald hebben en de kinderziekties over zijn.
Ze zijn er inmiddels mee bezig om van C-nat af te stappen (die vreemde inlogprocedure dus ;) )
Pagina: 1