Toon posts:

isdn,geen modeminstalatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn isdn adapter staat in xp geinstaleerd als netwerkadapter.
Aangezien ik het wil gaan gebruiken om 2 pc's op afstand, telefonisch, met elkaar te verbinden moet het dus ook de functie van modem hebben.
Op de een of andere manier krijg ik dit niet voor elkaar. Bij instalatie blijft xp volharden in het alleen instaleren als netwerkadapter.
Met analoge modems werkt het in xp perfect, dit is me nml. al wel gelukt.
Heeft iemand een idee over hoe ik dit moet oplossen? :( :'( :?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welkom op GoT.

Mijn Sitecom staat ook als netwerkadapter onder apparaatbeheer en wordt daarnaast in diezelfde groep ook als Intelligent PCI ISDN TA (Net) herkend. Ook vind ik hem daar terug als ISDN Wan driver.

Pas na installatie van het bijgeleverde RVS-COM werd er onder 'modems' een intelligent PCI ISDN TA modem toegevoegd. Daarnaast ook nog wat emulators waarna het e.e.a. werkt.

Kortom, je bent denk ik nog niet helemaal klaar met de installatie.

Probeer in het vervolg ook eens aan te geven welke hardware en software je gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door Guardian Angel op 05-10-2003 07:50 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
De pc waarmee wordt gewerkt is een asus a2500h laptop met een pentium4 2,4 processor en win XP home de andere is een dektop met een amd 1200 processor en win xp pro, de desktop heeft een etech isdn adapter de laptop een pcmcia isdn kaart waarvan het merk momenteel niet bekend is(staat bij iemand anders)
In ieder geval alvast bedankt voor deze info.

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

ISDN Modem is altijd een netwerkadapter (omdat een modem dat ook is !!) En de detectie daarvan, als je er mee kunt inbellen, moet de rest ook geen probleem zijn. Kun je niet inbellen, echt een driver of CAPI probleem. (nieuwste drivers downloaden)

Verwijderd

blijft een rot klus meestal werkt het slecht of niet

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
waarom moet ie hem als modem zien in jouw systeem :? je kan toch netjes middels RAS de inbelverbinding naar elkaar opzetten, daar heb je echt geen RVS-com modem emulatierommel (want dat is het) nodig

onder win9x uiteraard wel, maarja dat gebruik je dus niet,

ergo: Ras is je vriendje vandaag

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
vertel hier eens meer over, als je wilt.
Heb d'r wel van gehoord maar dat is dan ook
Pagina: 1