Toon posts:

Gratis gezichtsherkenning software *

Pagina: 1
Acties:
  • 964 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
he ik wil mijn deur van mijn kame ruitrusten emt gezichtsherkenning. Alles heb ik hardwarematig al gefix0red alleen de software kan ik nergens vinden. Het is dus de bedoeling dat ik voor de deur sta dat ik hoor access granted en dat de deur open gaat. Het enige dat ngo ontbreek is een SDK of source voor gezichtsherkenning die gratis is en te gebruiken is in VB. En die kan ik nu juist nergens vinden. Het enige dat ik heb gevonden is FaceIt maar dat kost handen vol geld.

Kent iemand er een?

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ik kan me wel inbeelden dat er heel veel onderzoek zit achter algoritmes voor gezichtsherkenning en zo,
en dat software die dit kan dan ook wel een behoorlijk prijskaartje zal hebben.
Je wil dus eigenlijk gratis software voor gezichtsherkenning?
Ik wens je veel succes bij je zoektocht, maar ik vrees dat je je portefeuille zal moeten bovenhalen...

Verwijderd

Topicstarter
Dit lijkt me juist een uitdaging. Het is dat mijn intresses en kennis meer bij netwerken liggen anders ging ik er zelf aan beginnen.

Verwijderd

bekijk OpenCV van intel maar es, daar zit een boel open source computer vision stuff in

Verwijderd

Topicstarter
ja die had ik oook gevon den maar daar snap ik de ballen van, aangezien het in c is.

Verwijderd

Ik was toevallig gisteren hier ook op aan het zoeken in de search, maar de resultaten waren niet echt bevredigend, misschien dat je eens moet rond vragen op sourceforge.net wellicht dat daar wat knappe koppen tussen zitten?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel wat aangepast :)

Verwijderd

Topicstarter
op sourceforge knalt iedereen je door naar OpenCV van intel. Kan niet iemand hier mij helpen met die C-zooi?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik hem het zelf niet geprobeert, maar als je op http://sourceforge.net/pr...d=22870&release_id=143108 naar beneden scrolled (naar de rode vakken), heb je misschien wat aan die .exe ?

Voor programmeervragen moet je in Programming & Webscripting zijn - neem wel eerst P&W Beleid door aldaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem netgedownload en er zit een volledige applicatie bij maar die is nog niet gecompiled. Ik ga hem ff compilen en dan checken of ie werkt. Zoja dan kan ik hem misschien wel aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen zak van!

Verwijderd

ik zal ook ff kijke ;)

Verwijderd

ik snap er echt niks van
het zal wel zo zijn dat het progje op hoogte van je ogen
je mond en je neus een apart foto`tje maakt
en als je dan op een button klikt
dat hij de pictures vergelijkt
Pagina: 1