Welke merknaam is mooier

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een huisstijl voor een eigen opdracht. De bedoeling is dat het de naam wordt van een groot jongerencentrum. Je moet jezelf daarbij iets voorstellen in de richting van een avenue vol cafe's, discotheken, bioscoop eettentjes en een hotelletje. Alles draait om de CORE. Dat is een grote concertzaal met een podium.

Naam:
Ik kies hiervoor 2 namen. CORE=de concertzaal en NEO=jong(eren).
Alleen ben ik er niet uit in welke volgorde. NeoCore of CoreNeo.
NeoCore is misschien te vergelijken met Hardcore enz...
CoreNeo is te vergelijken met de grappige aanval van Beavis: Corn Holio. Of uit te spreken als Corny O.

Dit zijn de twee namen met daaronder het logootje NEO:
Afbeeldingslocatie: http://www.silverburst.com/images/neo.gif

Voor welke naam zouden jullie gaan, en/of welke grafische oplossing van mij is beter?

www.gijsbesselink.com

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Denk niet dat dit de bedoeling is als ik de FAQ zo eens lees.

Overigens, als je mijn mening op prijs stelt: ik vind het een onleesbaar 'iets'.

ARME AOW’er

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50

BaRF

bijna kerst

ik denk dat als je begint met neo, er te snel eventuele links gelegd zouden kunnen worden met neo's (as in kale mannen met foute ideeen...)

I need t.p. for my bunghole!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:30
Ik zou toch je vormgeving eens heroverwegen, pas na de naam gezien te hebben in de tekst en enige studie kwam ik eruit wat waar stond. Lijkt me toch niet handig zoiets.

En persoonlijk vind ik de naam NeoCore mooier, maar da's toch persoonlijk dus zegt niet zoveel.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19

Nakebod

Nope.

Persoonlijk, vind ik die 1e 2 logo's helemaal nix, totaal onleesbaar, tenzei je even 10 minuten de tijd heb.
Die 3e is daarentegen stuk leesbaarder.

En neocore, denk gelijk aan: neophyte, en hardcore, maar denk niet dat dat nu de doelgroep is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Persoonlijk vind ik Neo een beetje te populair klinken (Matrix en dergelijke), misschien zou je kunnen kijken naar synoniemen, bijvoorbeeld juvenile. -> JuvenCore :)
Maar ja, dat ben ik.

Als ik zou moeten kiezen uit NeoCore en CoreNeo, vind ik CoreNeo beter klinken. Je tweede logo vind ik het strakst al is het niet superduidelijk leesbaar. (Is altijd wel handig voor mensen die er nog nooit geweest zijn)

Tenslotte wil ik nog opmerken dat de kleurenmix kewl is en dat je misschien rekening moet houden met het feit dat het wellicht afgekort zal worden tot CN respectievelijk NC.

offtopic:
klopt het dat je icon niet het volledige vakje vult?

edit:
moet je niet meteen je icon gaan veranderen. :( :+

[ Voor 5% gewijzigd door Opi op 05-10-2003 00:40 ]

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Topicstarter
cryforhelp schreef op 05 oktober 2003 @ 00:34:
Ik zou toch je vormgeving eens heroverwegen, pas na de naam gezien te hebben in de tekst en enige studie kwam ik eruit wat waar stond. Lijkt me toch niet handig zoiets.

En persoonlijk vind ik de naam NeoCore mooier, maar da's toch persoonlijk dus zegt niet zoveel.
-Over de 'onleesbare' vormgeving: Het is een concept, een try-out of experiment. Leesbaarheid voor het grote publiek is niet nodig, het gaat puur om de stijl en uitstraling.

-Tuurlijk zegt je mening iets, daar vraag ik immers voor.

-Past dit niet in deze topic? Het is grafisch, ik ben een grafisch vormgever en ik wil jullie mening weten. :)

www.gijsbesselink.com

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Topicstarter
OpifexMaximus schreef op 05 October 2003 @ 00:38:

offtopic:
klopt het dat je icon niet het volledige vakje vult?

edit:
moet je niet meteen je icon gaan veranderen. :( :+
Sorry, Ik was je voor! :)
Klopte ja.
Het vulde hiet vakje niet helemaal, geen idee waarom niet dus maar snel vervangen. :Y)

www.gijsbesselink.com

Verwijderd

CorNeo is een goede naam en die je icon is een goede vorm als logo, maar dies dan dus verkeerd om :(

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 17:31
Persoonlijk vind ik NeoCore beter klinken. CoreNeo klink wat vreemd in mijn oren. Maar ja, wie ben ik om dat te zeggen :)

Ook al is het al gezegd, ik zou echt iets aan de leesbaarheid van je logo doen. Als ik niet geweten zou hebben wat de bedoeling is dat er staat lees ik bijv. 'koeno' op de eerste regel, en dat is toch heel iets anders dan 'CoreNeo' ;)

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

• kleautviool
  • Laatst online: 20-08 11:04
Denk dat wat je kiest een beetje afhangt van je doeldroep, heb je veel hardcore/hardhouse ed harde ellende ;) dan kan je imho beter gaan voor NeoCore, is het meer voor gelegenheid/gezelligheidsgebeuren (café idee) dan zou ik voor CoreNeo gaan. Zo zou ik iig kiezen :)

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

volgens mij moet je ff kijken naar een alternatief. Neo en Core zijn allebei sterke woorden en kunnen beter deel uitmaken als aparte woorden ipv gebundeld.

I got a problem-solver and its name is revolver

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik vind neocore best een aardige naam. Coreneo daarentegen helemaal niet.

Voor die nieuwe logo's geldt bijna hetzelfde; die coreneo vind ik gewoon niet mooi. Die van neocore beter maar echt geweldig ook niet. Ik vind ze beiden wat te lang; te druk/onoverzichtelijk.

Ik zou denk ik het logo aanpassen aan de naam NeoCore waarbij je de E uit het oude logo weghaalt en de O in een C verandert en er dus NC van maakt.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Heb bij neocore meer de link met nieuwe kern ipv jongeren concertzaal.. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Net als Qylos vind ik NeoCore Beter klinken dan andersom.
en die logo's zijn inderdaad een beetje te gecompliceerd...
Omdat jij er zelf waarschijnlijk een paar uur aan gewerkt/naar gekeken hebt is het voor jou duidelijk wat er staat, voor ons dus niet.

ps. Hoe komt het dat mn avatar ineens knippert?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 00:21 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Damn van die eerste krijg ik echt pijn aan m'n ogen.. totaal onleesbaar

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

NeoCore is een stuk mooier en van de twee ook het mooiste logo (zoals hier boven ook al vaker staat). Beide zijn alleen flink onleesbaar. Dat Neo alleen, zoals onderaan staat vind ik wel goed geslaagd, misschien een idee om daar in een andere vorm/lettertype dan het Core onder/achter te zeggen. Vooral de R vind ik het geheel heel erg onduidelijk maken. Misschien dat je hem niet helemaal moet sluiten, maar moet stoppen bij het streepje van de E (al vermoed ik dat het dan teveel een N wordt). De R bovenaan de E maken...

@EmilioW, wel bijzonder dat knipperende Avatar, hoe het komt weet ik ook niet, vaag is het wel, en hinderlijk!

Edit: Ik kijk er nog een keer naar, maar dat bovenste logo is echt helemaal niets, vooral ook doordat de style van de O verschild, en die eerste O gewoon niet goed in het geheel past wordt je er compleet duizelig van. Gebruik in ieder geval dezelfde O (die kleine is duidelijker)

Edit2: Even een hele snelle soep, maar ik zou er meer zoiets van maken, als je zelf graag deze style aan wilt houden:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/neo.gif

[ Voor 29% gewijzigd door vehpol op 06-10-2003 00:40 ]

Ceci n'est pas une signature!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 11:46
Hmm ik vind vooral de C's slecht rest is goed. En neocore vind ik ook beter. hoewel de meeste coreneo hier wellicht ff verkeerd oplezen. phonetisch -> coornieo :D

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Persoonlijk vind ik een tekstlogo mooier... maar ja: typografisch opgeleid, dan krijg je dat :9

edit:

Om even antwoord te geven op je vraag > neocore

[ Voor 27% gewijzigd door RèLF op 06-10-2003 01:08 ]

Obviously you're not a golfer

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg, maar ik moet me ECHT goed concentreren om daar iets leesbaars uit te halen, de kleur combi vind ik ook niet echt handig :)

Verwijderd

Nakebod schreef op 05 October 2003 @ 00:37:
Persoonlijk, vind ik die 1e 2 logo's helemaal nix, totaal onleesbaar, tenzei je even 10 minuten de tijd heb.
Die 3e is daarentegen stuk leesbaarder.

En neocore, denk gelijk aan: neophyte, en hardcore, maar denk niet dat dat nu de doelgroep is.
Deel compleet jou mening. Je moet eerst heel goed kijken wil je zien wat er staat, vooral in die kleuren.

• Willem
  • Laatst online: 19-08 23:05
Shaggy:
Sorry dat ik het zeg, maar ik moet me ECHT goed concentreren om daar iets leesbaars uit te halen, de kleur combi vind ik ook niet echt handig :)
Wat valt er nou "handig" te vinden aan een kleurcombinatie? Als 't maar enigzins onderbouwd kan worden is het prima dunkt me. Als voorbeeld deze twee kleuren, lemon en donkerblauw zijn populair, kan me dus best goed voorstellen dat je deze kiest en niet donkerbruin met grijs.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

CoreNeo is eerder in het alfabet en zal eerder gebeld worden als mensen vluchtig een gidsje raadplegen :Y)

Logo's moeten wel leesbaar (indien heel naam) of herkenbaar (indien symbolisch/samentreksel).

Kijk even met welke bestaande termen in de [google=Core Neo] Google-vergaarbak komt. Anders is het achteraf zuur om qua naamstelling overeen te komen met nerderige hackgroepen die zich presenteren als NeoNazi's of enkele processoren terwijl jouw hoofdactiviteit (en waarin je bekendheid wilt) héél ergens anders ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 04:50 ]

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb een broertje op het grafisch lyceum die met precies eenzelfde opdracht bezig is; Toeval? ;)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Topicstarter
Pin0 schreef op 06 oktober 2003 @ 09:08:
Ik heb een broertje op het grafisch lyceum die met precies eenzelfde opdracht bezig is; Toeval? ;)
Toeval,
Het is namelijk geen opdracht voor school, maar echt een concept opdracht voor mezelf. :)

www.gijsbesselink.com

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Als het gaat om de CORE, dan zou ik de O van de eerste core erin houden.
Zelf zie ik daarin een kern (core) met iets eromheen (boven en onder) -> concertpodium met café's etc eromheen.
CORE wordt dan zowel woordelijk verbeeld, als symbolisch in die O, wat overigens imo nog eens wodt benadrukt, door de afwijkende kleur van de O t.o.v. de rest van het woord.
De R is het onduidelijkst. 'k Weet niet in hoeverre het mogelijk is om in die stijl te blijven, en gebruik te maken van een halve cirkel en de R dan verder af te maken, zoals de onderkant van de E...

Over het Neo ben ik wat minder.
Het is duidelijk leesbaar, maar kan ongelukkige associaties oproepen. Ook zag ik opeens een Euroteken met een 1-euro-munt ... :P

Kan je niet iets beginnen met Nova/Novum?.. hmpf... ff gegoogled en 'novacore' komt veel voor :( ...
'Novocore' krijgt maar 2 links...

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 22:15
Ik vind het vrij onleesbaar eigenlijk. Als Merknaam moet je snel herkenbaar zijn. Zowel door de naam als door de vorm. De vorm is origineel maar de letters zijn erin niet goed te herkennen.
NeoCore vind ikzelf het best klinken. Dat zeg je toch makkelijker als CoreNeo. En als logo zou ik persoonlijk gekozen hebben voor de onderste. De andere zijn naar mijn idee net wat te ingewikkeld en te groot.

http://hawvie.deviantart.com/

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind het persoonlijk helemaal niks.

Ik denk voordat je een stijl/metafoor bedenkt, toch meer zult moeten verdiepen in je doelgroep.

Het is namelijk niet eens alleen het onleesbare, onjuist lettertype, onjuiste kleuren, onjuiste naam maar zelfs het geheel waarmee de doelgroep zich moet kunnen identificeren... je slaat naar mijn idee totaal de plank mis

Verwijderd

Ook ik vind het dus niet echt heel mooi allemaal. (echt niet mooi).
Ik zou het wat simpeler en leesbaarder maken ...

Verwijderd

.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:55 ]

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Topicstarter
Hierbij mijn huidige merknaam en logo. Het is Coreneo geworden. Ik herhaal dat het meer om de vorm dan om de leesbaarheid gaat, al denk ik dat die in deze versie wat beter is.

Afbeeldingslocatie: http://www.silverburst.com/images/coreneo.gif

De C staat wat meer los, de O is verrijkt en de laatste E is dikker. Verder zijn de kleuren iets voller.

www.gijsbesselink.com

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg, maar van dat bovenste logo kan ik nog steeds weinig maken...
Vooral de 'R' van 'core' is niet duidelijk naar mijn mening.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 19:57 ]

Verwijderd

Ik vind persoonlijk het logo onduidelijk en nietszeggend. Waar is het logo voor, en wat wil je precies uitstralen?

Daarbij vind ik het jammer dat je Neo gebruikt, dat is zo'n enorm modewoord, vind ik een beetje zonde. Ik weet ook niet helemaal wat je met Kern/Nieuw bedoelt eigenlijk :) Coreneo klinkt trouwens veel te veel als corny: Trite, dated, melodramatic, or mawkishly sentimental.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 20:07 ]

Verwijderd

Als je het als (op zijn nederlands)Corneo uirspreekt klikt het alweer heel anders. Voor de rest zou ik persoonlijk nog even wat tijd steken in je R en de C zoals anderen dat ook al aangaven. De C is beter maar nog niet echt mooi.. De R blijft onduidelijk.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 20:09 . Reden: -Niet goed doorgelezen- ]

• Stylax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 06:56
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 20:04:
Ik vind persoonlijk het logo onduidelijk en nietszeggend. Waar is het logo voor, en wat wil je precies uitstralen?
Zie begin post:
vormstreber schreef op 05 October 2003 @ 00:30:
Ik ben bezig met het maken van een huisstijl voor een eigen opdracht. De bedoeling is dat het de naam wordt van een groot jongerencentrum. Je moet jezelf daarbij iets voorstellen in de richting van een avenue vol cafe's, discotheken, bioscoop eettentjes en een hotelletje. Alles draait om de CORE. Dat is een grote concertzaal met een podium.

Verwijderd

ben ik nou de enige die meteen aan een zekere duitse groepering met hun hoogtij dagen rond 40-45 moet denken?

Verwijderd

Stylax schreef op 06 oktober 2003 @ 20:13:
[...]

Zie begin post:

[...]
Ja okay, maar ik bedoel dat hij die vragen aan zichzelf moet stellen :) Want dat moet zijn logo uitstralen :) Snappez-vous?

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ik denk dat je beter even overnieuw kunt beginnen en dat er dan wat veel beters uit zal rollen ipv vast te houden aan dit ontwerp..

Het voldoet aan weinig eigenschappen van een logo als:
- duidelijkheid > Het is een beetje een rotzooitje
- herkenbaarheid > "Ik kan het niet echt lezen wat er staat"
- goede kleuren > liefst contrasterende kleuren ivm (leestbaarheid igv) grijstinten
etc.. (genoeg te vinden op bijv internet of misschien in bieb)

Mijn mening, doe ermee wat je wilt ;)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:59
Erg mooi logo, alleen compleet onleesbaar. Ik zou meer richting de poging van vehpol gaan, alleen een iets leesbaardere "r" maken.

edit: zie net pas die laatste van je, die's wel cool

[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 06-10-2003 20:26 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Verwijderd

Trouwens, de engels/griekse combi van kern en nieuw vind ik sowieso niet zo geslaagd. Probeer of met engelse synoniemen (eh.. freshcore ofzo) of griekse synoniemen (weet ik zo niet) te werken, vind dit soort combis beetje vies.

Of waarom kort je neo niet af, en maak je nCore (encore) :) Toegift vind ik eigenlijk best een koele naam voor een zaal :) Mgoe, die zal wel al 1000x gebruikt zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 20:35 ]

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:09

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

* Thijsmans agrees with r0bert.

Het kleurengebruik is weinig origineel en koud, het doet me niets, en dat vind ik best belangrijk voor een jongerencentrum. Verder is het logo niet leesbaar. Echter, het kleurengebruik is wél contrasterend ;)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ja idd, puntje voor prammenhanger.. heb het even omgezet en is idd nog wel te onderscheiden.. En zelfs als de groen en blauwtinten hetzelfde eruit kwamen bleef het logo +- hetzelfde ;) Helaas wordt het logo er in zwartwit niet duidelijker leesbaar op ;)

Ennuh, DarkX, erg gave gevonden die naam! *pluim*

Verwijderd

Ik als niet W & G'er vind het zeer onduidelijk. Het ziet er wel "kunstig" uit, maar volgens mij is een mooi logo, iets dat duidelijk is, en tegelijkertijd "kunstig/mooi". Maar hoe dat precies moet, dat weet ik niet.

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

ziet er leuk uit, is opvallend, maar verteld niet in eenopslag je naam of de inhoud van het bedrijf wat er achter zit.

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

ik blijf ook problemen houden met de naam. ik vind het geen "logisch" woord. omdat neo volgens mij een bijvoegelijk naamwoord is, is het erg vreemd om dat achter het zelfstandig naamwoord (core) te zetten. Ook denk ik bij het woord neo aan nieuw, en niet aan jongeren.

• Bor
  • Laatst online: 01:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Eerlijk gezegd vind ik beide namen niet echt super. Het logo kan ik amper lezen. Is iets totaal anders geen optie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• XangadiX
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik denk dat het tijd is om de hele bende in een bak te flikker en weer te beginnen bij het begin eerlijk gezegd, om de al gegeven argumenten. Over het algemeen is een proces herhalen beter dan maar door proberen te gaan op een (imho) niet zo goed idee.

Stoer; Marduq

• n00bs
  • Laatst online: 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Kijk dat is je eerste goede zet ;)

Kijk ik en iedereen denk ik begrijpt ook wel dat je veel tijd en moeite hebt gestoken in dit logo. Maar zoals velen doen, niet planmatig werken... levert meestal nooit zulke goede eindresultaten.

Een logo moet een duidelijk metafoor zijn, waarmee de doelgroep zich kan identificeren. Dit logo is dan weer opgebouwd uit bepaalde kleuren, vormen en lettertypen die dus ook bewust worden gekozen en niet zomaar wat de maker mooi vindt ;)
Er zit een behoorlijk proces achter om een goed logo te ontwerpen, kijk eens voor de grap goed om je heen en probeer overeenkomsten te vinden uit andere logos etc, hoe wat en waarom blablabla

Verwijderd

vormstreber schreef op 06 October 2003 @ 19:51:
Hierbij mijn huidige merknaam en logo. Het is Coreneo geworden. Ik herhaal dat het meer om de vorm dan om de leesbaarheid gaat, al denk ik dat die in deze versie wat beter is.

[afbeelding]

De C staat wat meer los, de O is verrijkt en de laatste E is dikker. Verder zijn de kleuren iets voller.
ik snap niet dat je beweert dat de vorm in dit geval belangrijker is dan de leesbaarheid. Ik kan uit het logo niet opmaken wat er staat.

Okee... doe wat aan de typografie. Haal de letters meer uit elkaar, maak ze duidelijker. De kleurencombinatie vind ik leuk, maar ik denk je te 'ijverig' uit de hoek bent gekomen.

Verwijderd

Ik zou gaan voor Neocore als ik zou moeten kiezen! Ik denk niet dat veel mensen de band zullen leggen met hardcore (niet meteen iig).

Verder vind ik je logo wel cool alleen mag het misschien toch IETS duidelijker. Ik snap dat het niet geheeel 100% in 1 keer leesbaar hoeft te zijn. Als een beetje zichtbaar is gaan de mensen vanzelf wel kijken.. denk ik. Maar ik heb er verder ook geen verstand van (van marketing e.d.)

Verwijderd

zeg vormstreber, laat eens wat andere opzetjes zien. Dit is doorvogelen op een dood paard.
Het is erg onduidelijk en ontzettend gekunsteld imho. Wat XangadiX al zegt: in de prullebak ermee en opnieuw beginnen.

Verder de naam CoreNeo vind ik niks, "korenejo" ga ik ervan maken als ik het uitspreek en dat is natuurlijk niet de bedoeling he? De naam van DarkX is al een stuk beter en sluit goed aan bij het gebruik ervan.

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Uitspraak: "Koorniejow"

of niet :9

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Gruwelijk offtopic: Was dat niet de een of andere maffiafamilie? Papa Koorniejow >:)
Ontopic: ik zou echt voor NeoCore gaan... 8)7

Obviously you're not a golfer

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind nCore leuker.. (als je beslist wil kiezen uit jou 2 ideeen, dan toch CoreNeo)

Het logo vind ik een beetje boel onleesbaar :/

Ik heb even zitten spelen (met photopaint, niet echt ideaal voor logo's maar twas maar spelen) en ben op het volgende, schetsachtige, gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://jeroen.concept-q.biz/allerhande/new-1.gif

Ook niet alles, maar het geeft je misschien nieuwe ideeen / inspiratie..

Trouwens ik vind de naam en ook het logo te kil / modern voor een zalencentrum.. Qua horeca denk ik bij dat logo vooral aan een internetcafe oid.. Ik denk dat je mischien iets "gezelligers" / warmers zou kunnen proberen.
Pagina: 1