Toon posts:

[Hosting] ActiveISP, vaak down?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een paar websites in onderhoud, waarvan er twee zijn gehost bij activeisp en 1 bj ladot. De opmaak van de websites van ladot en activeisp zijn nagenoeg hetzelfde, daarom denk ik dat het om hetzelfde bedrijf gaat. Maar schijnbaar heeft activeisp wel zijn servers ergens anders staan ofzo.
Het komt namelijk (zoals op dit moment) wel eens voor dat beide websites die bij activeisp gehost zijn plat gaan, dit heb ik nog nooit gehad met Ladot.
Nu sta ik op het punt om alle websites bij activeisp onder te brengen, maar gaat activeisp vaak plat?
Activeisp bied namelijkl redelijk goedkope pakketten aan de service is goed, daarom ben ik van plan alle websites over te zetten (op het moment dat de contracten verlopen)

Verwijderd

Topicstarter
nog 3 minuten en dan mag ik officeel schoppen :P

edit:

OOps 1 uur en 3 minuten :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 22:55 ]

Verwijderd

Je zegt zelf dat je sites bij activeisp vaak plat zijn en nu vraag je ook of ze vaak down zijn :S

dan weet je dat zelf toch :)

Mijn ervaringen met ladot zijn gewoon slecht maar je kan beter www.subhosting.nl nemen goede support vrijwel altijd online op msn :) en servers nog nooit plat geweest

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 23:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank u.
Klopt idd, de vraagstelling is een beetje fout. Mijn vraag was of het heeeeel vaak voorkwam. Het is mij in 1,5 jaar 3x opgevallen dat ActiveISP plat lag. Maar of het vaker voorkwam dan ik gezien heb. Ik kijk namelijk niet elke dag op die websites :D

Verwijderd

Topicstarter
Kheb inmiddels al antwoord, sluiten maar :+