Toon posts:

2 pc's connecten naar cs.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben thuis een router smc 7407 BRA en 2 bakken daaraan hangen.
het probleem is dat als we beide naar een cs server willen connecten krijgt degene die al in de server zit een connection problem.

we hebben beide legale key codes.
en we hebben een adsl verbinding (768 K/b)
dus daar kan et niet aan liggen

rarara

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08
wat heb je zelf al allemaal geprobeerd :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb egt geen flauw idee waar dit aan kan liggen dus heb ik zelf weinig ondernomen.... naja ik heb de search gebruikt. en ff bij instelllingen van de router gekeken... maar niets gevonden

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
ik zou zegggen rook een joint en bekijk het probleem opnieuw :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

laat die andere pc via andere port connecten. standaard is dat 27005 ofzo, die gewoon via de command line naar andere port zetten. (ook ff forwarden in je router dan).

staat wel in de readme van CS hoe je die port omzet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
wo... ik heb firmware gedownload van mijn router smc 7404 BRA en nu kan ik iets instellen bij special applications... als et goed is dit de oplossing ik laat het jullie later weten of het gelukt is.
to be continued....

Verwijderd

Topicstarter
ok gefixt.... ik moest op mijn router bij special applications de trigger port instellen, in dit geval 27005 udp. en dan dan de te gebruiken public port. en zo werkte het :).
enne da rippah: het is zonder joint gelukt ;)
Pagina: 1