Ik heb een hostingaccount waar ik 10GB per maand mag verbruiken. Sinds ongeveer een maand is het account verhuist naar een nieuwe server, dit is volgens mij het moment waarop de verbruikcijfers uit de log files niet meer kloppen (voor de verstreken maanden). De hoster beweert dat ik veel van de maanden meer dan 10GB verbruikt heb. Nu weet ik bijna zeker dat ik het verkeer enige tijd gemonitored heb en dat ik op max 2 a 3 GB per maand uitkwam.
De hoster heeft nu webalizer geactiveerd om het verkeer beter te kunnen monitoren. Wat blijkt nu: de eerste dagen van deze maand kom ik op een verbruik van 140MB in 4 dagen, dat is 35MB per dag. De afgelopen maand zou ik 18GB aan traffic hebben gehad, 600Mb per dag dus. Dat is wel een erg groot verschil vind ik. Bovendien is er al tijden niets aan de sites verandert en trek ik weinig bezoekers.
Het probleem is nu dat het mijn woord is tegen het woord van de hoster. Die komen met zaken als: mijn plaatjes worden misschien gedeeplinked etc.
Iemand nog een goed idee om tot een oplossing te komen?
De hoster heeft nu webalizer geactiveerd om het verkeer beter te kunnen monitoren. Wat blijkt nu: de eerste dagen van deze maand kom ik op een verbruik van 140MB in 4 dagen, dat is 35MB per dag. De afgelopen maand zou ik 18GB aan traffic hebben gehad, 600Mb per dag dus. Dat is wel een erg groot verschil vind ik. Bovendien is er al tijden niets aan de sites verandert en trek ik weinig bezoekers.
Het probleem is nu dat het mijn woord is tegen het woord van de hoster. Die komen met zaken als: mijn plaatjes worden misschien gedeeplinked etc.
Iemand nog een goed idee om tot een oplossing te komen?
[ Voor 4% gewijzigd door waslijn op 04-10-2003 21:20 ]