[XP] Bestanden de-comprimeren

Pagina: 1
Acties:

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
Vele bestanden op mijn PC zijn gecomprimeert en dat wil ik graag stoppen en ik wil alle bestanden ook de-comprimeren. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Ik heb zelf de comprimeer functie nooit aangezet en weet ook niet waar het moet zitten :$ Ik heb een 120 GB harde-schijf dus dat comprimeren is niet nodig en vertraagt de hele computer alleen maar...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
In Deze computer je harde schijf met rechts aanklikken, eigenschappen kiezen, en dan onderaan "Station comprimeren om schijfruimte te besparen" uitzetten?

• Schelte
Dat heb ik uitgezet ja, maar er zijn toch nog bestanden die blauw zijn (bestandsnaam).

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
hoe weet je dan dat hij comprimeert :? <-- laat maar :p

[ Voor 26% gewijzigd door Exe-cuter op 04-10-2003 20:19 ]

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 14:53
Zou het kunnen zijn, dat dit de gecomprimeerde, gebackupte gegevens zijn van een of meerdere servicepacks of patches? Die zijn bij mij nl. ook blauw gekleurd (gecomprimeerd).

Ze staan in een subdir van de de windows-dir (bij XP) of onder de Winnt-dir (W2K).

• Schelte
Nee, want als ik een willekeurig bestand selecteer en dan klik op eigenschappen -> Geavanceert staat er dat hij gecomprimeert is... Als ik dit uitvink is hij weer normaal ge-decomprimeert. Ik kan natuurlijk ook 'alles' comprimeren en dan de-comprimeren maar dat lijkt me niet de beste oplossing :$
Pagina: 1