Ik heb vandaag geprobeerd om met mn Toshiba DVD-ROM R6112
een Imagine *ik lees in faq dat dit troep is* DVD-RW schijfje te branden. Het is versie 1.1
Mijn brander moet deze cd fijloos kunnen branden (specs)
Maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Als ik in neroXprss 5.5.10.40 mijn dvd informatie opvraag geeft ie aan dat het medium leeg is. Alla, dat moet ook, hij is nieuw.
Ik ga branden, hij zet de nodige avi's om in iets anders, en komt bij het brandproces aan.
Ik krijg de een soortgelijke melding: Het medium dat u probeerd te beschrijven is niet geschikt.
Ik check de cd met CDR-Media Identifier en ik krijg het volgende:
ATIP: Information not available
Disc Manufacturer: Unknown
Reflective layer: Unknown
Media type: Unknown
Recording Speeds: Unknown
nominal Capacity: Unknown
Helemaal geen informatie dus.
Ik kijk in het logbestand van Nero en ik zie:
19:36:11 #7 Text 0 File DlgWaitCD.cpp, Line 225
Disc check failed: Medium not allowed (Wrong CD)
Dus, de bander geeft aan dat de cd niet goed is (doelt op dvd+r(w)??? ) Of betekend dit dat deze dvd-rom gewoon bagger is?
Dat laatste lijkt me niet, je koopt toch een product wat dan nog 5 euro kost, en het lijkt me dat dit getest is. Kan het nog zo zijn dat sommige fabrikant naam cd's het gewoon standaard nooit doen in bepaalde branders?
IK snap er niks meer van
een Imagine *ik lees in faq dat dit troep is* DVD-RW schijfje te branden. Het is versie 1.1
Mijn brander moet deze cd fijloos kunnen branden (specs)
Maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Als ik in neroXprss 5.5.10.40 mijn dvd informatie opvraag geeft ie aan dat het medium leeg is. Alla, dat moet ook, hij is nieuw.
Ik ga branden, hij zet de nodige avi's om in iets anders, en komt bij het brandproces aan.
Ik krijg de een soortgelijke melding: Het medium dat u probeerd te beschrijven is niet geschikt.
Ik check de cd met CDR-Media Identifier en ik krijg het volgende:
ATIP: Information not available
Disc Manufacturer: Unknown
Reflective layer: Unknown
Media type: Unknown
Recording Speeds: Unknown
nominal Capacity: Unknown
Helemaal geen informatie dus.
Ik kijk in het logbestand van Nero en ik zie:
19:36:11 #7 Text 0 File DlgWaitCD.cpp, Line 225
Disc check failed: Medium not allowed (Wrong CD)
Dus, de bander geeft aan dat de cd niet goed is (doelt op dvd+r(w)??? ) Of betekend dit dat deze dvd-rom gewoon bagger is?
Dat laatste lijkt me niet, je koopt toch een product wat dan nog 5 euro kost, en het lijkt me dat dit getest is. Kan het nog zo zijn dat sommige fabrikant naam cd's het gewoon standaard nooit doen in bepaalde branders?
IK snap er niks meer van
edit:
heb ook geprobeerd met InterVideo WinDVD Creator en dat werkt ook niet. het ligt dus lijkt mij niet aan de software. Heb CD legen ook al eens geprobeerd
heb ook geprobeerd met InterVideo WinDVD Creator en dat werkt ook niet. het ligt dus lijkt mij niet aan de software. Heb CD legen ook al eens geprobeerd
[ Voor 8% gewijzigd door Tobiaz op 04-10-2003 20:03 ]
Onder een steen geleefd dan maar ;-)