Voor onze vereniging moet ik vaak leden sms-berichten sturen. Dit loopt soms aardig in de kosten. Vandaar dus het idee om de leden voor het ontvangst te laten betalen. Als ze het met Idols kunnen, waarom wij niet? Ik heb echter wat over het net gesurft en ben niet bepaald veel informatie tegengekomen. Hoe krijg je zoiets voor elkaar? En is zoiets rendabel voor een kleine vereniging?
1) Bel KPN via 0900-0244 voor informatie
2) Effe wat ruwe informatie. Je betaald zelf nog steeds voor de verzonden SMS, enkel door te bepalen wat je voor het SMS-je laat betalen kun je dit verrekenen. Het is niet mogelijk inkomsten hieruit en de kosten van de SMS-jes die je stuurt meteen met elkaar te verrekenen, daar doet KPN niet aan.
Het lichtste abo hiervan kost meen ik 750,-/mnd, en KPN neemt iets van 30% van je omzet in.
Ow jah, en je mag niet zomaar SMSjes gaan versturen, want gezien de ontvanger ervoor betaald moet deze hier heel expliciet toestemming voor geven, anders mag je aangeklaagd worden...
3) Er zijn overigens ook andere aanbieders die dit soort zaken als reseller aanbieden, maar daarvoer is al eea te vinden op GoT, want dat is al vaker langs geweest...
2) Effe wat ruwe informatie. Je betaald zelf nog steeds voor de verzonden SMS, enkel door te bepalen wat je voor het SMS-je laat betalen kun je dit verrekenen. Het is niet mogelijk inkomsten hieruit en de kosten van de SMS-jes die je stuurt meteen met elkaar te verrekenen, daar doet KPN niet aan.
Het lichtste abo hiervan kost meen ik 750,-/mnd, en KPN neemt iets van 30% van je omzet in.
Ow jah, en je mag niet zomaar SMSjes gaan versturen, want gezien de ontvanger ervoor betaald moet deze hier heel expliciet toestemming voor geven, anders mag je aangeklaagd worden...
3) Er zijn overigens ook andere aanbieders die dit soort zaken als reseller aanbieden, maar daarvoer is al eea te vinden op GoT, want dat is al vaker langs geweest...
[ Voor 101% gewijzigd door Kippenijzer op 04-10-2003 19:41 ]
lol nee daar maak je vrienden mee 
Modbreak:
Als je niks nuttigs te melden hebt, post dan niet ajb.
Modbreak:
Als je niks nuttigs te melden hebt, post dan niet ajb.
[ Voor 61% gewijzigd door Korakal op 05-10-2003 17:00 ]
Als het niet veel sms'jes zijn, waarom laat je niet de mensen vooraf bv. de kosten per 10 sms'jes betalen aan de vereniging? Aangezien de kosten vaak te hoog zijn om vooraf door de ontvanger te betalen.
www.targetmedia.nl ff contacten 
Je verdient er trouwens ook geld mee zonder ook maar iets te hoeven betalen ;-)
Je verdient er trouwens ook geld mee zonder ook maar iets te hoeven betalen ;-)