Toon posts:

[XP]56k modem komt online, maar kan niks openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een pc heeft een 56k modem er inzitten.. deze kan wel op internet, maar daarna is het helemaal over en krijg je alleen maar errors als je een pagina wil laden. Na een dns server ingevoerd te hebben, kreeg ik nog steeds hetzelfde probleem.

Toen heb ik de modemstandaard veranderd, deze stond op 9600 ? Deze dus veranderd naar 11500 en toen kreeg ik wel een pagina te zien.. maar deze standaard wordt telkens weer teruggezet |:(

Het OS is XP home edition en het is een gewone modem met als internet provider wandoo / tiscali.

Hoe kan dit dat de standaard telkens terugwordt gezet en dat je dan totaal geen bytes meer binnenkrijgt.

Verwijderd

Heb dit een tijdje geleden ook gehad.

Modem belde in, kreeg verbinding...maar zodra ik een pagina opende kreeg je helemaal nada.

Modem toen vervangen door een nieuwe, en problem solved. Nog steeds geen idee waarom het gebeurde, waarschijnlijk was het modem gewoon brak ;)

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Reinstalld drivers / IE .. Heb vaak het probleem gehad dat mijn IE naar de knoppen was (althans de settings) en dat het was gefixed met een reinstall