Wie dit weet mag het zeggen!!! :(

Pagina: 1
Acties:

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ik heb dus die nieuwe pc en heb nu weer het volgende probleem : Me beeld hangt vaak in 3d spellen!! Dan ben je net lekker aan het gamen hangt hij opeen :(

Ik heb de 4in1 via drivers, detonator 6.31, OS is windows ME, voor pc config zie onderaan en ik heb niks geOCed ofzo. AGP4x en fastwrite heb ik ook uit en me Aperture Size staat op 32 mb. :(

Ik heb voor de zekerheid een cpu meter en die speelt een wav af als ie heter wordt dan 60 graden. Het heetst dat ie is geweest is met koe op 57 graden. Dus als iemand weet waarom hij steeds crashed wil ik het graag horen!!!!! :'(

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Ik zou zeggen dat je grafische kaart instabiel wordt, misschien door teveel hitte. Je processor is denk ik het probleem niet als die het in alles behalve 3d wel goed doet.

Kijk eens of je je kaart/kast wat beter kan koelen of stuur hem terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Topicstarter
Ik heb dus ook 2 8 mm fans bovenin en 1 onderin en die koelen al lekker opzich, voor de rest heb ik een standaard koelermaster op de cpu en op de GeForce 2 zit dacht ik wel een vet goede koeler. Maar ik zal hem er eens uithalen en er weer inzetten.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
aperture size: 128
det3 driver: 6.47

" Play the violent strings of my symphony "