Ik heb een Vulcano 9 met CoolMod en wil een fancontroller gaan kopen om al me case fans én die V9 mee aan te sturen alleen de aansluiting op de V9 is een twee pins, hier is momenteel het bijgesloten fancontrollertje op aangesloten, is het mogelijk hier een adapter voor te kopen (naar 3-pins)? Ik wil het liefste niet solderen. Is het überhaupt mogelijk om die V9 aan te sturen met een andere fancontroller dan degene die er nu bijzit?
w.b. fancontrollers, bij freezinghardware zie ik wel een paar leuke staan. Ik heb twee outlet casefans, side intake fan, CPU fan, GPU fan en een front intake fan (komt er nog eentje bij) dus ik zoek een controller waar je op sommige kanalen twee fans kunt aansluiten. Totnutoe heb ik er twee gevonden die dat aankunnen, de Revoltec en de Rheobus. Kennen jullie er nog meer?
w.b. fancontrollers, bij freezinghardware zie ik wel een paar leuke staan. Ik heb twee outlet casefans, side intake fan, CPU fan, GPU fan en een front intake fan (komt er nog eentje bij) dus ik zoek een controller waar je op sommige kanalen twee fans kunt aansluiten. Totnutoe heb ik er twee gevonden die dat aankunnen, de Revoltec en de Rheobus. Kennen jullie er nog meer?