Toon posts:

eimail server opzetten deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel een prog downloaden en dat installeren maar als ik dan met outlook mijn account wil egen doet hij dat dus niet dat wil ik dus graag doen meer niet kan iemand mij daar mee helpen ik draai w2k heb een domein laten forwarden naar mij chello ip wil graag het volgende zien te bewerkstelligen ik wil zelf een mail server opzetten waar ik als voorbeeld de volgende mail adressen beheer en deze dan in mijn outlook kan uit lezen enkele voorbeelden van deze adressen :

jos@dcn-beveiliging.nl
verkoop@dcn-beveiliging.nl

en veeel meer namen

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 18:07 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

:/

info/specs/errors/iets???

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Tip van flip: probeer eens wat duidelijker te formuleren wat je wil.
En gratis bonustip: gebruik eens wat leestekens.

Ik zou je graag willen helpen, maar na 3 keer lezen snap ik echt niet wat je wil.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
inderdaad ff wat specs en info zou wel wat makkelijker zijn en het lijkt me wel een leuk iets als de mods ff een iemand een kans geven om de TS een antwoord te geven zoals in vorige topic.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Exchange draaien :?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

MDaemon, zeer goed en handig programma. Simpel in gebruik en makkelijk te bedienen. :)

Succes

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
eimail? is dat zoiets als een electronische (post)duiventil? -lol-

je zegt dat je je postbus wilt legen...dan moet je dus eerst verbinden met de server...kan je via een telnetsessie op poort 110 wel verbinding krijgen? Kan je in de queue van je gedownloade mailserver wel berichten zien of komt er al helemaal nix binnen?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Welke mailserver gebruik je nou? Er zit vast wel een helpfunctie/handleiding bij waar dit soort dingen in staan, want gebruikers toevoegen en beheren is een standaardfunctie van een mailserver.
Vervolgens je Outlook zo instellen dat hij de mail op je eigen server ophaalt kan ook niet al te moeilijk zijn, server IP adres + gebruikersnaam/wachtwoord invullen en dat zou het moeten zijn.

We willen je best helpen, maar dan moet je wel duidelijk zijn met wat je wil, en goed/uitgebreid je probleem uitleggen. Bijvoorbeeld punten en komma's gebruiken maakt je verhaal al stukken duidelijker. :)
Verder verwees ik de vorige keer niet als grapje naar Software Algemeen - Policy.
Daar staan de dingen waarmee je een goed en duidelijk topic kan openen, maar zo te zien heb je die nog steeds niet gelezen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.