Codegen 6082

Pagina: 1
Acties:

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

Topicstarter
ik ben nu al een tijdje aant zoeken naar een mooie case,
en nu heb ik er een gevonden, namelijk een codegen C-6082-C9W

http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=180

het probleem is alleen dat mijn normale pc leverancier hem niet kan leveren, en ik verder geen enkele winkel heb gevonden die hem wel kan leveren.

weet iemand een goede (web)winkel waar ik hem kan bestellen, nl of de.

(ik weet het, de meeste mensen vinden hem niet mooi, ik wel, ok?)

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Verwijderd

Neem anders contact op met Codegen, en vragen of er een leverancier/importeur voor Nederland is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 17:25 ]

• Biglines

Biglines

Biglines.nl

Topicstarter
hmm, er moet toch eerst een importeur zijn? (codegen importeert ze volgens mij niet zelf)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Biglines schreef op 04 October 2003 @ 17:23:
hmm, er moet toch eerst een importeur zijn? (codegen importeert ze volgens mij niet zelf)
Ja...en dat moet je ze vragen. :)
Of er een importeur is. En zo ja....welke dan.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Biglines

Biglines

Biglines.nl

Topicstarter
k, ik ga nu mailen

[ Voor 70% gewijzigd door Biglines op 04-10-2003 17:44 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deze kast ken ik ergens van... ik zou toch zweren dat ik deze al eens ergens in een webshop ben tegengekomen. Wel gek dat Google ook niks kan vinden in Nederland op dat typenummer. Als ik 'm nog eens tegenkom geef ik wel een gil.

Ik weet iig. wel dat er net zo'n kast bestaat, maar dan van een ander merk. Het uiterlijk is wel net iets anders, maar het is duidelijk een clone van die Codegen (of andersom natuurlijk). Sweex heeft een case 'xenon' die er dus erg veel op lijkt. Hij is niet helemaal hetzelfde, zoals ik al zei, maar als je niks kan vinden is dit misschien wel een leuk alternatief:
Afbeeldingslocatie: http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages//AA003030_pro_a.jpg

Ik heb zelf ook niks kunnen vinden bij vele winkels die Codegen kasten leven. Je zal dus waarschijnlijk zelf op onderzoek uit moeten gaan en hem wellicht uit het buitenland halen.
Nog een leverancier (particulier) van Codegen kasten is trouwens Computer-Land, daar hebben ze 'm alleen ook niet. Mocht je geen reply krijgen op dat mailtje kan je daar nog altijd even wat rond vragen.

Bingo:

Enermax verkoopt ook dat soort kasten, onder het type nummer CS-317.

[ Voor 10% gewijzigd door Laurent op 20-10-2003 16:32 ]

Pagina: 1