Toon posts:

Nieuwe Computers

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil zelf een nieuwe computer gaan samenstellen, maar ik heb me de laatste tijd niet echt bezig gehouden met wat nu het beste is enzo..
Is daar een speciaal gedeelte voor waar ik zulke dingen kan lezen of vragen??

Ik heb de search gebruikt maar ik ben echt niet geïnterresseerd in iemand die zijn Pentium 233 gaat upgraden naar een 800Mhz Pentium....

Thanks..

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Check de Tweakers.net Best Buy Guide eens :)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je kan bij de pricewatch en de reviews kijken wat geschikte (qua prijs/kwaliteit) componenten zijn. :)

Edit: Plus wat Rafe zegt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door _the_crow_ op 04-10-2003 17:10 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Veel online shops hebben naast losse onderdelen ook complete systemen. Vaak zijn deze ook nog eens een stukje beter geprijsd dan als je zelf samenstelt.

Ga anders gewoon eens naar een aantal winkels in de buurt, en laat je goed voorlichten!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee wilt doen, als je voor veel games kiest bijvoorbeeld moet je een goeie videokaart hebben.

maar als je gewoon wilt internetten dan kan je het met allemaal wat minder doen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je zou het in één van de andere forums in de Harde Waren-groep kunnen proberen, maar ik denk niet dat dit topic daar openblijft. Daarvoor ontbreekt er nogal wat informatie die men daar nodig acht. Tweakers.net Frontpage Feedback (waar je nu bent) is een forum voor feedback over de frontpage, en dat is niet iets waar jij naar op zoek bent volgens mij.

Informatie over verschillende systemen, en hoe wij daarover denken kun je terugvinden in de Best Buy Guide (waar Rafe al naar verwijst), daarnaast kun je ook de andere replies in dit topic nog even lezen en opvolgen. Ik denk dat je er dan wel uit zult komen. In ieder geval veel succes verder met het zoeken!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.