Toon posts:

[win98/95] programma wat toetsaanslagen registreert?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst.

Ik heb een programma nodig dat op de achtergrond draait en alle toetsaanslagen registreert en opslaat in een log bestand. Als het kan zou het ook handig zijn als het ook onder Windows 95 draait. Bestaat er zo iets?

• MikevanEngelen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-05 12:18
Ik denk dat het gene wat jij bedoelt een 'keylogger' is.
Echter voor zover ik weet is het illigaal zoiets te draaien, omdat je dan er achter kan komen wat de gebruikers intypen (bij dingen als password forms). Bedenk of het nut heeft.

Echter er is ook een programma dat heet Pulse, en echt alleen 'toetsaanslagen' meet. Ik weet niet of het nu nog bestaat, want het was meer een soort programmatje dat voor een competitie was "de gene die de meeste toets aanslagen maakt"

Veel suc6

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Wat je zoekt noemt een keylogger. Zoek daar maar eens op in google, je vind er vast massa's.

Verwijderd

Topicstarter
Die wachtwoorden... daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Dan kan ik het alleen op mijn eigen PC gebruiken :P. Bedankt voor de hulp!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Tsja,

het draaien van keyloggers om er achter te komen wat er allemaal getyped wordt is ten eerste niet zo netjes vanwege privacy en ten tweede volgens mij ook al niet helemaal legaal van wege rede 1 (volg je het nog :? :+ )

Ook had je dit best zelf uit kunnen zoeken op bv google door een beetje creatief met keywords om te gaan.

Ook zal je dan tools kunnen vinden die alleen de hoeveelheid toetsaanslagen bijhouden, maar niet welke toetsen. Dat kan je iig een beeld geven wat je met het toetsenbord voor hoeveelheid aanslagen maakt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.