Advies over Philips boxen gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil graag 2 compacte en goede boxen voor een stereo opstelling aanschaffen, aangezien mijn huidige opstelling (2x Philips FB140/Power monitor 100) teveel plek inneemt. Nu liep ik vanmiddag in Eindhoven rond en zag ik dat een electronicazaak in de kruisstraat een restpartij (nieuw met garantie) van Philips boxen heeft opgekocht. Het betreft:

PHilips FB 570 PM
3139 118 75420
6ohm
Serial#: 9811846

Philips FB MZ7 US PH
3139 118 77050
6ohm
Serial# : 9911945

Respectievelijk 65 en 89 euro voor een set. (2 stuks)
Kent iemand deze speakers? Komt er een goed geluid uit? En zo ja is de prijs voor deze set scherp? Ik weet er zelf op dit moment vrij weinig vanaf, dus ik weet niet echt of ik hiermee een goede koop heb of niet. Via google/etc. word ik niet veel wijzer, ik kan geen info of gebruikerservaringen over deze 2 types vinden.

De boxen worden overigens aangesloten op een Denon Receiver.

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 18:26
speakers in deze prijsklasse zijn over het algemeen nooit super.Het is maar wat je belangrijk vind,geluid of mooi geluid.Mijn mening is dat je receiver wel wat beters verdiend.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken,maar ik persoonlijk zou even doorsparen en goed zoeken bij diverse winkels en reviews.Vaak is het zo dat je toch wel een beetje spijt krijgt dat je iets heb gekocht en eigenlijk toch niet hetgene is wat je echt wilde hebben.Speakers kopen is zowieso heel persoonlijk,tis heel erg smaak gebonden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kent iemand deze speakers? Komt er een goed geluid uit?
Ga ernaar luisteren en je weet het. Speakers zijn dermate smaakafhankelijk dat het nutteloos is om ons te vragen of jij ze mooi vindt klinken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.