Toon posts:

[MySQL] Probleem met mysql op windows xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb onlangs een apache webserver geinstalleerd onder xp. Dit is allemaal goed gegaan en ook php is goed geinstalleerd. Alleen nu is t zo dat mysql volgens mij niet helemaal fijn werkt. Als ik een nieuws systeem of forum wil gebruiken dat een aantal mysql regels heeft (bijv. mysql_fetch_array()) dan lijkt hij deze regel niet te snappen.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe kan ik het eventueel verhelpen? Ben al met php bezig en daat gaat opzich wel goed. Maar nu wil ik iets gaan doen met n database erachter.

Het lijkt me sterk dat het aan de code kan liggen. Heb n tutorial gebruikt voor de installatie van apache met php en mysql die op wmcity.nl staat.

Wie kan me helpen??? _/-\o_ alvast bedankt

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:01
Lijkt me ook sterk dat het aan je code ligt.
Echter, als het niet aan de code ligt, is het geen P&W probleem.

P&W -> SA dus

https://fgheysels.github.io/

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Als PHP/MySQL newbie kan je ook eerst eens met zo'n Dev-pack in de weer gaan. Dan heb je meteen alles werkend en op elkaar ingesteld. Later kan je dan altijd nog eens kijken wat er mis is..?! Ik vind de Fire-packs zelf er goed:
http://www.firepages.com.au/

Niet echt een oplossing voor je huidige probleem maar misschien toch wel het overwegen waard!

Wees consequent, maar niet altijd

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 01:32

CAP-Team

XBL: CAPTeam

staan er ook geen foutmeldingen in je apache errorlog?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me ook erg handig om te weten of je je queries wel op console kan uitvoeren, bijvoorbeeld (of met een dbmanager als MySQLFront ofzo)...

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 05-10-2003 13:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device