Welk video kaartje kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Een Geforce 2 GTS (mx eventueel), of een ATI Radeon?

Budget speelt eigenlijk niet veel rol, wil alleen geen 850 gulden (of 15000 Belgische ballen) aan een video kaartje geven.

Kaartje moet wel goed ondersteund worden onder linux...

Ik heb nu een Matrox G400 (begint wat traag te worden in games). Wat geeft van de bovenstaande kaartjes een vergelijkende 2d beeld kwaliteit? ( ook heel belangrijk voor mij... )

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

ATI Radeon 64mb ddr
ati heeft zeer goede beeldkwaliteit, en is ook snel in games (natuurlijk iets minder snel als gf2)
volgens mij is die ati rond de 850 maar dat weet ik niet zeker. koop anders de 32mb versie

Verwijderd

koop een geforce 2gts 32 mb en geen mx

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
goede ondersteuning: matrox/3dfx/nvidia en goede 3d: nvidia/3dfx(minder goed)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Ik heb een geforce2mx en ik ben er best tevreden over (5475 3d2000marks). Dus als je wat minder uit wilt geven lijkt de keus me simpel.

Verwijderd

Zijn hier niet al 500 Topics over geweest de afgelopen maand of zo?

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:21

winnie

de poes...

En is hier niet een ander forum voor?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een GF2 GTS Pro 64mb met tvout gekocht :9:9:9:9:9

Hij doet ut alleen nog niet, ik wilde graag een abit kt6 :'( er is nu een adere onderweg met de post :Y)

edit:
Hij koste 1000,- op de beurs, kom ik in een winkel, ik vragen wat ie daar kost : 1239,- wow!
Pagina: 1