Muis gaat soms uit :S:S

Pagina: 1
Acties:

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37
Ik heb hier een logitech muis. (Mouseman geloof ik!)
Zo'n blauwe muis met blauw logitech tekentje bovenop, waar een blauw lampje onder zit als ie aangaat.

Is een laser muis, dus geen balletje eronder.

Maar nu gaat me muis soms ineens uit...dus dat rode lampje eronder en dat blauwe lampje in de muis gaan dan uit en ik kan de muis op de pc niet meer besturen. Haal ik dan de stekker even uit de usb connector en doe hem weer erin wordt ie herkend door windows en werkt de muis weer... heel vreemd is dit.

Waardoor komt dit? Ik heb de muis al 2 jaar, maar heb hem niet altijd gebruikt.... maar nu had ik weer me moederbord terug en heb ik me pc weer in elkaar gezet en had ik de muis weer nodig.

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je hebt de juiste drivers ook geinstalleerd neem ik aan :?

Zoniet dan ff van de logitech site halen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kabelbreukje misschien? Heb ik ooit met een Logitech Dual Optical gehad.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Heb je een moederbord met een Sis chipset? Ik dacht dat er een patch voor de USB-ondersteuning op Sis moederborden was, zodat de apparaten beter herkend zouden worden?

• Burning_Tyre
Heb een MSI KT4V-L met VIA KT400 chipset. Heb nieuwste VIA drivers, en logitech mouseware... staat zo'n muisicoontje rechtsonderin... Maar waarom zou het een kabelbreuk zijn, als ik de connector eruit haal en weer erin doe doet ie het weer.

Het moet vrijwel aan de muis liggen want had dit op andere pc ook. Heb ik nog garantie bij Logitech ofsow??

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Met mijn Dual Optical was het een kabelbreuk. Lag de kabel onder een bepaalde hoek, dan deed hij het. Anders niet.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Burning_Tyre
Nee ik heb met de kabel gespeeld net... als ik hem hoe dan ook beweeg... de muis gaat niet uit.... alleen als ik het niet wil gaat ie uit... errug vreeemd....

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Ik heb ooit iets dergelijks meegemaakt, weet niet meer precies welk mobo dat was, maar dat was ook een MSI.
Probleem nooit op kunnen lossen, klant vond het te lang duren en had zelf een oplossing gezocht.
Het grootste probleem was dat dat ding het een hele dag goed kon doen en dan dacht je van hé, gefixt, en dan de volgende dag dacht je van even aftesten en retour klant en dan deed het probleem zich weer voor.

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:51
IK heb hier ook last van als mijn webcam ook op de USB poort zit aangesloten. Dus probeer is alle andere apparaten die ook op een USB poort ziten even los te kopelen.

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Heb hier precies hetzelfde gehad, en een sterkere voeding loste het probleem op.

Forza Mucca!

• Burning_Tyre
Mijn voeding is 400watt en moet echt wel genoeg zijn. Ik heb verder helemaal geen usb apparaten erop aangesloten.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Moet je ff dit doen:
Apparaatbeheer -> je muis -> bij tabblad energiebeheer "Windows mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen"...even uitzetten dus: )

[ Voor 26% gewijzigd door Laurenz op 05-10-2003 21:08 ]

Leave only footprints, take only memories

• Burning_Tyre
Vandaag heb ik weer veel last ervan gehad. Dat wat je zei over energie besparen, dat vinkje kan ik niet eens aan of uitzetten...... het staat er wel maar je kan hem niet aanvinken.

Pagina: 1