Toon posts:

[XP] pquogin.dll error bij opstarten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb een vraagje ivm een foutmelding bij het opstarten van win xp home, ik krijg dan een melding er is een fout opgetreden bij het opstarten

PQuogin.dll in c:/windows/systeem32 kan de module niet vinden

kan ik deze sleutel zonder pardon verwijderen uit het register?

ik hoor het graag van jullie tnx jan

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 14:14:
kan ik deze sleutel zonder pardon verwijderen uit het register?
Het lijkt me toch handig om te weten waar die file van is :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ai was ff iets vergeten ik kreeg een melding van een virus op mijn pc`tje en panda heeft deze verwijderd[gisteren] en sinds vandaag heb ik dus die foutmelding en het heeft te maken met een [zoek machiene] heb ik gevonden in register...misschien heb je hier iets aan?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel wat aangepast (nu met OS). :)

Welk virus was dat? Google vind niks over die DLL. Maak een backup van die sleutel, verwijder de sleutel uit je register en herstart je PC eens?
There's only one way to find out, isn't it? ;)

• MikevanEngelen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-05 12:18
Als hij die module uberhaupt niet kan vinden, betekend dus dat hij die file niet op die lokatie staat. Als je systeem niet onstabiel is geworden kan je die register key dus gewoon verwijderen.

Verder is het over het algemeen niet verstandig om register keys te verwijderen als je niet weet wat het betekend. In dit geval krijg je duidelijk een foutmelding dat hij hem dus niet kan vinden, dus dat is dus duidelijk. Maar sommige programma's als ad-aware of regcleaner kunnen soms problemen geven door verkeerde register-keys te verwijderen.
Waarschuwing: Ga alleen je register in wanneer dat strikt noodzakelijk is. Zeker als je geen verstand van windows / pc's hebt !

Echter het is handig om te weten waar die DLL voor nodig is. Ik denk zelf aan de naam manier dat het iets is van PowerQuest (Drive Image of Partition Magic)

Verwijderd

Topicstarter
ff een update welk virus het is[was] weet ik niet meer[aiai] maar ik heb de sleutel verwijderd
en mocht niets baten ,nog iets, in deze map heb ik de sleutel gevonden
---->search Assistant-->5603---->5604 misschien is dit iets??

Verwijderd

c:/windows/systeem32 ?
nee dat gaat niet........
Pagina: 1