Toon posts:

WinXP, MSN messenger 6.0 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel erg vaag probleem...

Ik heb winXP SP1 met MSN messenger 6.0, verder geen rare MSN messengerfratsen geinstalleerd.

Wanneer ik MSN opstart schakelt mijn beeldkaart over naar 8-bits kleur :? (Geforce 2 MX met de nieuwste drivers van nvidia.com)

Ik kan dan gewoon verder werken en de kleurdiepte weer op 16 of 32 bits zetten. Geen enkel probleem verder, wanneer ik dan msn afsluit en weer opstart heb ik weer hetzelfde...

Ik heb MSN 6.0 al verwijderd en een opnieuw geinstalleerd, ook een oudere beta-versie geprobeerd, precies hetzelfde probleem. MSN 6.0 is de enige msn versie die geinstalleerd is..

Kent iemand het probleem en is er misschien een oplossing voor??

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Wat is het merk van de videokaart? Draai je er speciale software bij (asus control centre bijv)

Kijk ook eens of er niet wat is ingevuld bij "instelling webcam" dat wil ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Akita

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

Giant KICK!

ok, ik heb dit probleem ook.. nieuwste videodrivers geinstalleerd, nieuwste msn alle win update's

heeft iemand een idee?

p.s. erg weinig over te vinden over dit probleem!

p.s.s lees net de TS.. heb hier ook een gforce 2 mx!

[ Voor 28% gewijzigd door B-lennium op 11-07-2007 22:52 ]

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nog een klein trapje terug naar onderen. Als je een oud topic omhoog haalt is het wel de bedoeling dat je ook vertelt wat je in jouw specifieke situatie al hebt geprobeerd.
Dit topic is uit 2003, nieuwste updates, nieuwste msn messenger. Kan dus nooit vergelijkbaar zijn met een probleem met andere software (6 en 8 verschillen nogal ;) ).
Het feit dat je als pss toevoegt dat je de topicstart hebt gelezen getuigt ook van totaal geen moeite van jouw kant, iets wat we op GoT graag zien en je in een eventueel nieuw topic uitgebreid tentoon mag stellen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.