Kittekat.net ....
Heb je al gekeken bij Software in je Configuratiescherm? En kan je de balk niet uitschakelen door er rechtermuisknop op te doen en 'm dan bijvoorbeeld uit te vinken?
The devil is in the details.
Verwijderd
Maak dan iig de link niet clickable..
Spybot S&D kan hem zo cleanen.
En niet meer naar jenniferlive.nl gaan..
Spybot S&D kan hem zo cleanen.
En niet meer naar jenniferlive.nl gaan..
adaware draaien. Ik denk dat die hem ook wel weg krijgt. Maar meestal kan je hem gewoon deinstaleren uit het configuratiescheur. Het uitschakelen van de toolbar via View --> toolbars raad ik je of (of met je rechtermuisknop zoals MaRcO zegt) omdat het programma dan fysiek op je systeem aanwezig blijft. Ik verwacht dat er wel een hoop spyware in zit.
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Verwijderd
Grr.... dat niet klikken wekt juist aan tot wel klikken...
maar ik heb geen toolbar
Misschien houd mijn firewall/ IE settings dat tegen
maar ik heb geen toolbar
Internet explorer > extra > internet opties > tijdelijke internet bestanden > instellingen > objecten weergeven. En dan weggooien wat je niet okee lijkt.
Obviously you're not a golfer
Verwijderd
Ik heb hem gisteren even geïnstalleerd @ testbak, op die manier krijg je hem echt niet weg..RèLF schreef op 04 October 2003 @ 14:12:
Internet explorer > extra > internet opties > tijdelijke internet bestanden > instellingen > objecten weergeven. En dan weggooien wat je niet okee lijkt.
Ding gooide wat files neer in m'n C:\ root(kan afhankelijk zijn van waar je je OS hebt geïnstalleerd) en veranderde wat regsettings..
Spybot S&D gebruiken is het makkelijkst.
Ik denk dat je met dit stukje uit de SA FAQ (Spyware: IE heeft een extra zoekbalk of bijv. een random popups?) een aardig eind moet komen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()