ondertussen heeft mijn broertje mij aangegven omdat ik $0 heb gemugged. Helaas zit ik nu in jail, kan iemand mij eruit halen??
Verwijderd
You are dead Tribiani. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/9/2003 2:07:09 PM
The Last thing that you heard before the bullet went through your head was:
"......... :("
dat was het.. maar weer opnieuw beginnen dan.
"......... :("
dat was het.. maar weer opnieuw beginnen dan.
Verwijderd
euh... ff een vraag tussendoor waarom zit amsterdam er niet bij als stad???
dat is toch DE DRUGSSTAD met de goedkoopste prijzen
geef het door als bugVerwijderd schreef op 13 October 2003 @ 12:52:
euh... ff een vraag tussendoor waarom zit amsterdam er niet bij als stad???
en klaas bruinsma ckers als mafiabaas
jakester....Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 12:06:
[...]
Ik kan me wel het bestaan van ene Janekster o.i.d. herinneren...
nu ik er aan denk... dat kan ook nog weleens mijn killer zijn.... aangezien hij niet een naam wil geven over mijn killer
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
hoe veel drugs pakketjes kan je normaal meenemen? 5 ofzo? Bij een auto staat: "Carry bonus 10 drug units", dus kan je er totaal 15 meenemen?
Hmm.. heb je danny_ocean wel opgepakt? Hij is namelijk weg uit SydneyOrfuis schreef op 13 oktober 2003 @ 12:01:
[...]
Jankster
There was no one in the phonebook matching that description...
Iemand die weet waar hij is?
[ Voor 7% gewijzigd door Intronic op 13-10-2003 14:03 ]
Verwijderd
ben nu voor de 3e keer dood terwijl k niets heb gedaan.. stop er nu ook mee zo is er dus niet veel soeps meer aan
You found The$aint to be carrying drugs, and gave him an instant $1500 fine as well as confiscating the drugs from him!
Muhahahaha!
Muhahahaha!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
yepquexy schreef op 13 October 2003 @ 13:47:
hoe veel drugs pakketjes kan je normaal meenemen? 5 ofzo? Bij een auto staat: "Carry bonus 10 drug units", dus kan je er totaal 15 meenemen?
Ja hij heeft 6 uur lang vast gezetenIntronic schreef op 13 October 2003 @ 13:58:
[...]
Hmm.. heb je danny_ocean wel opgepakt? Hij is namelijk weg uit Sydney
Iemand die weet waar hij is?
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
You are dead MB. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/13/2003 6:13:18 AM
"Bleh."
WTF waarom? ik heb echt niks verkeerd gedaan
of wijlen guardian_elf is bezig
"Bleh."
WTF waarom? ik heb echt niks verkeerd gedaan
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Damn dit slaat nergens op iedereen word gewoon vermoord
.
Dit is niet meer te verdedigen man.
Dit is niet meer te verdedigen man.
Hmm.. iemand die in parijs zit?
Zit namelijk 3 uur vast voor GTA
Zit namelijk 3 uur vast voor GTA
Beetje stom, he......bij zo'n hoog geplaatst iemand een ''drugbust' doen...A-Tray schreef op 13 October 2003 @ 14:14:
You found The$aint to be carrying drugs, and gave him an instant $1500 fine as well as confiscating the drugs from him!
Muhahahaha!
Bied je excuses aan zou ik zeggen want je bent d00d in no time..!!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
kijk Vidra snap het
en dat krijg je er van he ;-)PowerCow schreef op 13 October 2003 @ 12:14:
ondertussen heeft mijn broertje mij aangegven omdat ik $0 heb gemugged. Helaas zit ik nu in jail, kan iemand mij eruit halen??
Uiteraard
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ohjah,
Als je geen penthouse of appartement kan betalen zorg er dan voor dat je een hotelkamer hebt geboekt. Dan kan je niet overvallen, vermoord worden als je niet online bent
Het houdt je in leven.....als er een contract op je naam staat dan is dit wel anders...maar het behoed je voor pickpocketing, drugbust, mugging, whacking etc etc etc.....
Als je geen penthouse of appartement kan betalen zorg er dan voor dat je een hotelkamer hebt geboekt. Dan kan je niet overvallen, vermoord worden als je niet online bent
en dat zeg je nuVidra schreef op 13 oktober 2003 @ 15:37:
Ohjah,
Als je geen penthouse of appartement kan betalen zorg er dan voor dat je een hotelkamer hebt geboekt. Dan kan je niet overvallen, vermoord worden als je niet online bentHet houdt je in leven.....als er een contract op je naam staat dan is dit wel anders...maar het behoed je voor pickpocketing, drugbust, mugging, whacking etc etc etc.....
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
en dan ook nog bij 1 van mijn maten.Vidra schreef op 13 oktober 2003 @ 15:30:
[...]
Beetje stom, he......bij zo'n hoog geplaatst iemand een ''drugbust' doen...
Godsamme! 6 uur man! dat is toch debielYou have been charged with and found guilty of commiting the crime of Mugging on 10/13/2003 6:24:38 AM, against son_of_a_bitch. The Police Officer investiagting the case was luijs. You were sentenced by luijs to do 6 hours in jail! You have also had to pay a instant $1000 fine!
Het wordt eens tijd dat een van de GOTters een crew gaat oprichten in London. Ik ben niet vaak genoeg online om dat te doen, maar ik wil wel mee helpen.
Iemand zin?
Iemand zin?
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Da's idd lang, voor GTA zit je maar 3 uurtjes vastHIDMAN-X schreef op 13 oktober 2003 @ 16:13:
[...]
Godsamme! 6 uur man! dat is toch debielnog ff en er gaan lukraak koppen rollen....
Is Bathsheba online eigenlijk?
Verwijderd
Lukt dat niet als er een contract op je hoofd staat dan?Vidra schreef op 13 October 2003 @ 15:37:
Ohjah,
Als je geen penthouse of appartement kan betalen zorg er dan voor dat je een hotelkamer hebt geboekt. Dan kan je niet overvallen, vermoord worden als je niet online bentHet houdt je in leven.....als er een contract op je naam staat dan is dit wel anders...maar het behoed je voor pickpocketing, drugbust, mugging, whacking etc etc etc.....
ik heb net 3 case klaar gemaakt en geld gekregen dat schiet toch ewl op ;-) $3600
Ik heb wat newbie vragen:
Wat is het nut van een hotel en brotel.
Krijg je opties erbij als je een wapen heb?
Wat is het verschil in de wapens? pistol,uzi,sniper
Thy will see the light...
hehe, vermoord luijs maar niet, dan heb je ongeveer alle crews op je dakHIDMAN-X schreef op 13 October 2003 @ 16:13:
[...]
Godsamme! 6 uur man! dat is toch debielnog ff en er gaan lukraak koppen rollen....
Nah we zullen zien
, als Bathsheba me er niet uithaalt dan zal er in ieder geval 1 kop rollen, maar dat kan net zogoed elke newbie zijn om me ff af te reageren
Ja pak die newbie maar anders heb ik geen baas meer in sydney 
edit:
Pak er 1 van de hit list
edit:
Pak er 1 van de hit list
[ Voor 23% gewijzigd door Orfuis op 13-10-2003 17:10 ]
Waar kan ik guns kopen?
Traffic boy in london is dood.
Was die gozer iedereen aan het flashen ofzo?
oh ja! HELP EEN NEWBIE OP WEG:
Hotel geeft je bescherming tegen wacken, ghben enz.7th schreef op 13 October 2003 @ 17:16:
Waar kan ik guns kopen?
brotel is om je geld weg te gooien (iig ik weet het nut niet)
Wapens helpen nix het is gewoon lucht kopen...
WAPENS HEB JE NIKS AAN?????????HIDMAN-X schreef op 13 oktober 2003 @ 17:28:
[...]
Hotel geeft je bescherming tegen wacken, ghben enz.
brotel is om je geld weg te gooien (iig ik weet het nut niet)
Wapens helpen nix het is gewoon lucht kopen...
damm ik keek er zo naar uit om een wapen te kopen.
En waarom kan ik nooit GBH doen?Heb je daar een bepaalde rank voor nodig?
[ Voor 10% gewijzigd door 7th op 13-10-2003 17:39 ]
Yummie's Crew Rules
Hello, and welcome to the family. This life we lead isnt really that tough; its pretty much common sense. Just the same, though, there are a few ground rules to be layed down. Punishment for infractions of these rules will be demotion and even death, depending on the severity. The rules arent that tough, so there will be no fucking around with 'em, period.
I'll first point out that Absolution is your consig. If I'm not here, he speaks and acts for me.
!)DO NOT WACK!!!! Unless you have gotten mine or Absolution' permission.
2) Dont fuck with other crews. Dont GBH them, dont rob from them, dont mug them or steal there prescious vehicles, etc... FIRST
3) If somone from another crew GBH's you or mugs you or whatever else; by all means strike back, but make damn sure you keep the statement for proof. If you dont have good skills, then feel free to contact myself or Absolution, and we will assist you further..
4) DO NOT fuck with the cops. If you have a problem with any figure of the law, bring it immidiately to myself or Absolution.
5) ALL witness statements will be sent to me. Do not report crimes until I or Absolution have gotten back to you about it.
6) Commit crimes and make the crew rich! Make yourselves rich! Feel free to perform aggravated crimes on my buisinesses, and there are many of them. Break into my humble abode ,rob the Sydney bank, or rob my drug house, though, and you'll have broken kneecaps.
7) Recruit! We are always looking for new people. Feel them out a bit first, of course, and make sure they arent complete idiots. Either myself or Absolution can send the invites.
In your quote, I want two things a)Yummie's Elite Squad
b) ~InjusticeLeague~
...And thats about it. As I said, its not too tough. So, behave, and lets make this a good crew.
Crew Members Tribute Percentage (Paid to Crew Leader): 10%
Hello, and welcome to the family. This life we lead isnt really that tough; its pretty much common sense. Just the same, though, there are a few ground rules to be layed down. Punishment for infractions of these rules will be demotion and even death, depending on the severity. The rules arent that tough, so there will be no fucking around with 'em, period.
I'll first point out that Absolution is your consig. If I'm not here, he speaks and acts for me.
!)DO NOT WACK!!!! Unless you have gotten mine or Absolution' permission.
2) Dont fuck with other crews. Dont GBH them, dont rob from them, dont mug them or steal there prescious vehicles, etc... FIRST
3) If somone from another crew GBH's you or mugs you or whatever else; by all means strike back, but make damn sure you keep the statement for proof. If you dont have good skills, then feel free to contact myself or Absolution, and we will assist you further..
4) DO NOT fuck with the cops. If you have a problem with any figure of the law, bring it immidiately to myself or Absolution.
5) ALL witness statements will be sent to me. Do not report crimes until I or Absolution have gotten back to you about it.
6) Commit crimes and make the crew rich! Make yourselves rich! Feel free to perform aggravated crimes on my buisinesses, and there are many of them. Break into my humble abode ,rob the Sydney bank, or rob my drug house, though, and you'll have broken kneecaps.
7) Recruit! We are always looking for new people. Feel them out a bit first, of course, and make sure they arent complete idiots. Either myself or Absolution can send the invites.
b) ~InjusticeLeague~
...And thats about it. As I said, its not too tough. So, behave, and lets make this a good crew.
Crew Members Tribute Percentage (Paid to Crew Leader): 10%
Verwijderd
Lol, toch wel ff goed dat je het hier dan hebt gepost
had nog niet eens doorgelezen en heb er al enkele overtreden
had nog niet eens doorgelezen en heb er al enkele overtreden
niet dat ik weet, maar er zitten wel een aantal GoT members in
Wie heeft als quote: "the devil made me do it " in zijn sig bij Injustice?
Kan iemand me vertellen hoe ik van dealer naar piciotto ga? Ik heb nu 200k + een vrachtwagen door drugsdealen, en ik mug constant mensen.
Wat doe ik verkeerd? Ben al 5 dagen dealer
Wat doe ik verkeerd? Ben al 5 dagen dealer
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
geen id... maarru ik ben zonder muggen wel dealer... met 1 dag van dealer naar piciotto
Edit: gewoon veel crimes plegen
Edit: gewoon veel crimes plegen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 18:37 ]
Verwijderd
London:
Marijuana $190 0
Ecstasy $205 0
Acid $225 0
Speed $447 0
P / ICE $705 0
Heroin $2025 0
Cocaine $5750 0
Marijuana $190 0
Ecstasy $205 0
Acid $225 0
Speed $447 0
P / ICE $705 0
Heroin $2025 0
Cocaine $5750 0
Ik heb hem & Bathsheba al gemessaged, ik ben zelf ook wel eens gepakt, hoort bij het spel hoor.Vidra schreef op 13 October 2003 @ 15:30:
[...]
Beetje stom, he......bij zo'n hoog geplaatst iemand een ''drugbust' doen...
Als je daar niet tegen kunt kan je beter gaan ganzeborden.
Ik zou alleen wel willen weten voor hoeveel geld The$aint de mist in gegaan is, die boete is een schijntje natuurlijk.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Weet iemand wie al die agenten in sydney loopt te vermoorden?
Vandaag zijn er 5 gekilled en gister ook al 3 of zo
Ik hoop dat ik het overleef
Vandaag zijn er 5 gekilled en gister ook al 3 of zo
Ik hoop dat ik het overleef
[ Voor 14% gewijzigd door Orfuis op 13-10-2003 19:12 ]
Je kunt verhuizen?
Dan moet ik het wel kunnen betalen
250K.....
Verwijderd
hehe... een kerel had net 100 dollar gestort... en ging me daarna muggen...
Maar ik heb altijd 1 dollar op zak
Dus heb ik gratiz 100 dollar gehad
= tevens een goede tip om altijd 1 dollar op zak te hebben
Maar ik heb altijd 1 dollar op zak
Dus heb ik gratiz 100 dollar gehad
= tevens een goede tip om altijd 1 dollar op zak te hebben
Wordt iedereen dan steeds gemuged? ik loop altijd met 20-30K en krijg 10x per dag een message:
Maar het lukt ze nooit
Edit:
BTW wie moest AeroBlue hebben? hij zit in de sydney jail
code:
1
2
| Attempted Mugging - 10/13/2003 8:36:50 AM -(Naam) has attempted to mug you in the street! |
Maar het lukt ze nooit
Edit:
BTW wie moest AeroBlue hebben? hij zit in de sydney jail
[ Voor 14% gewijzigd door Orfuis op 13-10-2003 19:41 ]
Ik loop ook altijd met 100k+ rond, er word toch meestal maar iets van 1000 gemugged en in 99% van de gevallen krijg ik het weer terug.
Beter dan alles op de bank zetten en dan word de bank overvallen
, toen was ik ook in 1 keer $30000 armer ...
Beter dan alles op de bank zetten en dan word de bank overvallen
je kan alleen succesvol gemuged worden door iemand van een hogere rang. (misschien ook van dezelfde rang, maar dat weet ik niet zeker)
London:
Marijuana $190
Ecstasy $205
Acid $225
Speed $472
P/ICE $705
Heroin $2025
Cocaine $5750
Marijuana $190
Ecstasy $205
Acid $225
Speed $472
P/ICE $705
Heroin $2025
Cocaine $5750
Injustice is justice...
Is het niet zo dat alleen de bank in Sydney en....Chicago (?) overvallen worden en dat anders de crews boos worden? Of heb ik 't mis?HIDMAN-X schreef op 13 oktober 2003 @ 19:43:
Beter dan alles op de bank zetten en dan word de bank overvallen, toen was ik ook in 1 keer $30000 armer ...
Injustice is justice...
In Sydney zit nu ook een crew. Dus ik denk dat die het niet leuk vinden als de bank word overvallen, aangezien ze er 3 miljoen op hebben staan
[ Voor 4% gewijzigd door Orfuis op 13-10-2003 20:12 ]
Hm, maar in London zit geen crew...betekend dit dat hier de bank wel beroofd gaat worden?
Injustice is justice...
Dat wilde ik horen, staat m'n geld tenminste veilig 
Ik zie net dat er nog iemand is met xxx op 't einde, dus als hij iets verkeerd doet moeten jullie niet mij erop aankijken
Ik zie net dat er nog iemand is met xxx op 't einde, dus als hij iets verkeerd doet moeten jullie niet mij erop aankijken
Injustice is justice...
Als jij iets verkeerd doet dan komen we er wel achter hoor...
Attempted GBH - 10/13/2003 1:30:00 PM -Asian_Killer has attempted to bash you knee caps! But you managed to get away!
Argh! Waarom? Wat heb ik hem toch ooit gedaan.
Dus als je je eens wilt uitleven, pak hem
Argh! Waarom? Wat heb ik hem toch ooit gedaan.
Dus als je je eens wilt uitleven, pak hem
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
je kunt zelf standaard, hoe je ook gaat, 5 pakketjes meenemen
Als je een voertuig koopt staat eronder hoeveel bonus pakketjes je mee kunt nemen.
Als je dus bijvoorbeeld een truck koopt dan kun je 5 + 20 pakketjes meenemen = 25 pakketjes
-edit
en dan maakt het verder trouwens ook niet uit of je met die truck reist
Als je dus een truck hebt, en je reist met het vliegtuig, dan kun je alsnog die 20 pakketjes extra meenemen
Als je een voertuig koopt staat eronder hoeveel bonus pakketjes je mee kunt nemen.
Als je dus bijvoorbeeld een truck koopt dan kun je 5 + 20 pakketjes meenemen = 25 pakketjes
-edit
en dan maakt het verder trouwens ook niet uit of je met die truck reist
Als je dus een truck hebt, en je reist met het vliegtuig, dan kun je alsnog die 20 pakketjes extra meenemen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 23:48 ]
Ik denk het niet.. je kan ook meer drugs meenemen met het vliegtuig, dus je bussie gaat gewoon mee.Ik heb een busje in Rome... maar ik wil naar sydney vliegen...
Maar als ik terug ga... moet ik dan weer naar rome om mijn busje terug te krijgen?
You are dead wout. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/13/2003 3:13:24 PM
"One more down."
50K voor degene die mijn moordenaar vermoord
"One more down."
[ Voor 12% gewijzigd door Orfuis op 14-10-2003 00:22 ]
Godver, alle agenten in sydney worden uitgeroeit
Heb net ff heel stuk van het forum door zitten lezen en dit is super vet dus gelijk gejoined nick is Impact(bad guy).
Is het trouwens heel erg noodzakelijk dat je voor dit spel op irc zit of kan het ook zonder???
Is het trouwens heel erg noodzakelijk dat je voor dit spel op irc zit of kan het ook zonder???
kan ook zonder
je kan het makkelijk zonder irc redden.. ik heb het niet.. gebruik gewoon alleen de ingame PM's en GoT zelf
Ik ben nu Piciotto, welke crew is het gezelligst om te joinen?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
wat was ook alweer de irc van got voor injustice?
Verwijderd
NeeeeeeeeeeOrfuis schreef op 14 October 2003 @ 00:21:
You are dead wout. Your killer disposed of your body, making sure you would never be seen again on 10/13/2003 3:13:24 PM
"One more down."
![]()
![]()
50K voor degene die mijn moordenaar vermoord
Dit zuigt
Gecondoleerd
Misschien was het toch beter om Tronix als cop in Sydney te laten beginnen. Dan hadden we dat kunnen uitzoeken.
irc.mafia.org #injustice.nlquexy schreef op 14 oktober 2003 @ 02:39:
wat was ook alweer de irc van got voor injustice?
Ik ken een cop in London, die kan via Interpol misschien uitzoeken hoe en wat.
Het is trouwens niet 1 iemand die de cops in Sydney vermoord, dat moeten er meerdere zijn...
Het is trouwens niet 1 iemand die de cops in Sydney vermoord, dat moeten er meerdere zijn...
ze spreken van een georganiseerde misdaadA-Tray schreef op 14 oktober 2003 @ 08:48:
Ik ken een cop in London, die kan via Interpol misschien uitzoeken hoe en wat.
PowerCow zocht jij nu iemand in London?
Jep in sydney word nu elke agent vermoord om niks, gewoon niet leuk meer
edit:
Orfuis is nu sphinx
edit:
Orfuis is nu sphinx
[ Voor 20% gewijzigd door Orfuis op 14-10-2003 10:17 ]
CCLW zat er waarschijnlijk achter 
I mourn the deaths of many police here today, in Sydney, as well as anywhere else, due to this incident.
CCLW (Click to Msg)
Status: Dead
This is what happens to people who manipulate the trust and respect of our community.
Sincerely,
Bathsheba
I mourn the deaths of many police here today, in Sydney, as well as anywhere else, due to this incident.
CCLW (Click to Msg)
Status: Dead
This is what happens to people who manipulate the trust and respect of our community.
Sincerely,
Bathsheba
[ Voor 82% gewijzigd door Orfuis op 14-10-2003 10:26 ]
Orfuis, de moordenaar is gepakt.
Iedereen, kom langs om in Londen het register te tekenen voor wout, in de funeral parlour.
Iedereen, kom langs om in Londen het register te tekenen voor wout, in de funeral parlour.
Wie was het dan CCLW?A-Tray schreef op 14 October 2003 @ 10:42:
Orfuis, de moordenaar is gepakt.
Lees het net op IRC is dus CCLW geweest
En hij moest mij niet eens omleggen
<Lia_Vazzi> the guy who told you to shoot all sydney cops
<Lia_Vazzi> left out one instruction
<Lia_Vazzi> do NOT shoot these people:
<Lia_Vazzi> Wout, Disco_stu, j2kl, luijs, Tommy_MacLeod, Taffy_Macleod
<CCLW> ..Whats that?
<Lia_Vazzi> you shot Wout =/
<CCLW> Oh my fucking god.
<CCLW> ...
<CCLW> Howcome NOONE tells me this hsit?
[ Voor 86% gewijzigd door Orfuis op 14-10-2003 11:44 ]
Geen idee wie dat is
edit:
kan iemand ff er voor zorgen dat ik weer op de niet vermoorden lijst kom?
Ik ben alweer bijna constable in sydney
edit:
[ Voor 86% gewijzigd door Orfuis op 14-10-2003 11:58 ]
Hoe doe je dat zo snel?Orfuis schreef op 14 October 2003 @ 11:54:
Geen idee wie dat is
edit:
Gewoon nieuw account aanmaken
Lol, ik bedoelde eigenlijk zo snel constable worden, ben nu al 2 dagen op het rechte pad maar weinig vooruitgang, denk dat ik de duistere zijde maar weer opzoek
Je moet geen crimes doen want dan kom je er nooit + dat je de goeie keuzes moet maken in het begin, als je bv gelijk voor school verlaten kiest zal het veel moeilijker zijn om cop te worden.
Vraagje: ik was getuige van een gewapende overval geen die het deed is van de zelfde rank als mij en zit niet bij een crew. Kan ik hem blackmailen of aangeven of moet ik het gewoon maar laten gaan.
altijd aangeven
of vraag er idd geld voor
Liefst bijde
Liefst bijde
[ Voor 52% gewijzigd door Orfuis op 14-10-2003 12:39 ]
You are dead Zlatan. Your body was left by your killer to swim with the fishes on 10/14/2003 4:00:41 AM
"you robbed the wrong place!"

Spel doen we dus niet meer
"you robbed the wrong place!"
Spel doen we dus niet meer
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dit topic is gesloten.
![]()