heb bijna geld genoeg om een auto te kopen... weet alleen niet of dat verstandig is
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Jammer
Je wilt niet weten hoeveel ik daar voor heb moeten regelen...You and your team failed! The security guards saw you coming a mile off - the security gates over the, tills closed down in a flash, leaving you with no choice but to run!
[ Voor 62% gewijzigd door MM- op 07-10-2003 22:28 ]
[edit] woohooo im a dealer
[ Voor 85% gewijzigd door HIDMAN-X op 07-10-2003 22:30 ]
damn
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Lord_T, ik kan je niet aanraden auto te kopen, maar als je er een wilt hebben moet je maar even roepen, geef ik je wel geld.
Wat moet ik doen of maakt het nix uit?You've been working the streets for some time now and are starting to get a little respect. After making some connections you've managed to establish some inter-city drug routes!
However a local dealer, has been getting a bit heavy with you since he's heard your starting to sell gear around here...
What do you do?
Let him in on some of your new connections - who knows perhaps it would be good to have some friends in this drug business?
Don't take any of his shit, go scarface on him!
die heb ik gekozen
en waarom geen auto? Dan kan ik lekker met mijn drugs karren.... of duurt dat te lang... ?
hehe zou ook mij keuze zijn dus.... kill the bastardLord_T schreef op 07 oktober 2003 @ 22:32:
Don't take any of his shit, go scarface on him!
die heb ik gekozen
[ Voor 3% gewijzigd door HIDMAN-X op 07-10-2003 22:33 ]
fuck heb ik wel geen geld meer om drugs te kopen
[ Voor 22% gewijzigd door Lord_T op 07-10-2003 22:37 ]
En wat ik beroofd heb? Dat heb ik gekregen
/me Lord_T denkt dan zelfs aan londen omdat je door die tunnel kan
Heb ik ook lekker veel aan dan gaat het wel heel langzaam als ik ook nog een minimaal 2 keer moet vliegen aangezien ik nu in sydney zit
Wie is of weet een geldschieter (ik betaal natuurlijk rente
ja in europa kan ja naar parijs londen en romeLord_T schreef op 07 oktober 2003 @ 22:44:
ok.. dus alleen NY heeft zin? Of kun je ook van Paris naar Rome toerijden enzo?
/me Lord_T denkt dan zelfs aan londen omdat je door die tunnel kan
You mugged AlanCamaro for $4140!
sorry alan maar das wel mooi
vond het alleen wel ff leuk om te doen
en verdient leuk op deze manier
edit: misschien kan ik straks wel een van kopen ipv auto... dan kan ik wat meer transporteren
[ Voor 37% gewijzigd door Lord_T op 07-10-2003 22:55 ]
Gebeurde net ook weer met mij, eerst voor 857 gemugged toen heeft ie het meteen teruggestord met een berichtje erbij van sorry ik deed het alleen voor de punten...
Hidman, holla at me op injustice, over hoe en wat je nodig hebt.
btw, prijzen New York:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $235 Ecstasy $375 Acid $230 Speed $453 P / ICE $767 Heroin $3725 Cocaine $5421 |
[ Voor 28% gewijzigd door MM- op 07-10-2003 23:02 ]
Als ik weer kan travelen zou ik genoeg moeten hebben om nu in parijs een van te kopen....
Tenminste is de drugs goedkoper in parijs of in londen of in rome?
prijzen in sidney:
Marijuana $415
Ecstasy $655
Acid $525
Speed $1235
P / ICE $1525
Heroin $3580
Cocaine $6600
[ Voor 25% gewijzigd door Lord_T op 07-10-2003 23:05 ]
heb voor al die millitary opties gekozen en ben nu citizen in london ^^
nick: |3CLipZ|
(met || dus)
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Sydney:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $415 Ecstasy $655 Acid $550 Speed $1235 P / ICE $1525 Heroin $3580 Cocaine $6600 |
London:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $190 Ecstasy $180 Acid $225 Speed $372 P / ICE $680 Heroin $3000 Cocaine $5175 |
Chicago:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $325 Ecstasy $465 Acid $400 Speed $985 P / ICE $1100 Heroin $3103 Cocaine $6000 |
New York:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $235 Ecstasy $375 Acid $230 Speed $453 P / ICE $767 Heroin $3725 Cocaine $5421 |
From wout 10/7/2003 2:00:55 PM:
Tweaker? Zo ja dan zal ik de case droppen:)
thnx m8
edit: wealth is al naar average
[ Voor 15% gewijzigd door Lord_T op 07-10-2003 23:08 ]
Heb je nog geld nodig voor die van?
LOL... en zo hoort het
bij deze m8...MM- schreef op 07 October 2003 @ 23:07:
Haha thank mij ook maar want ik heb hier nog gezegd dat jij ook op Got zat![]()
Heb je nog geld nodig voor die van?
THANKS
ennuh die van zit wel snor... zit momenteel op de 16.7 k en de van kost 15 k
Dan rob ik nog wel wat winkels en dan kan ik de drugs ook kopen
Ik ben Tony in Chigago.
Ik ben Lawyer, en op het moment in court meer laws aan het bestuderen.
Ik heb nog geen rode cent verdiend, en heb geen flauw idee hoe ik verder in dit wereldje kan komen.
Iemand tips? Of een crew die nog een studiebol nodig heeft?
Ik hoor het!
Profiel: http://www.injustice.net.nz/userprofile.asp?username=Tony
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
moet alleen ff bescherming krijgen iemand een idee? anders ben ik zo weer dood
[ Voor 63% gewijzigd door Orfuis op 07-10-2003 23:15 ]
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
Heb ik als crimineel, wat aan je als lawyer? Zo ja, dan wil ik je graag van geld voorzien
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Wie kan dat doen?
Dan kunnen we onze krachten echt bundelen!
Hij doet het inderdaad niet echt nuLord_T schreef op 07 October 2003 @ 23:23:
klopt het dat die server een beetje buggie is af en toe?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
kan momenteel niet eens op de server komen....A-Tray schreef op 07 October 2003 @ 23:23:
Is het een goed idee om een irc.tweakers.net IRC kanaal aan te maken?
Wie kan dat doen?
Dan kunnen we onze krachten echt bundelen!
en verder op kantoor niet echt irc-en...
edit: werkt weer
[ Voor 4% gewijzigd door Lord_T op 07-10-2003 23:32 ]
Marijuana $190 0
Ecstasy $280 0
Acid $370 0
Speed $574 0
P / ICE $950 0
Heroin $2395 0
Cocaine $6325
en ja ik heb mijn van nu
en daarna dood dusYou have been severely wounded in a brutal attack by angelofdeath. You are lucky to be alive! He kneecapped you - by shooting you once in each knee!
Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you:
"I want 5 Suillions dollars in 3 seconds.."
Morgen maar een nieuwe char aanmaken
heb je met een prive vliegtuig eigenlijk ook niet meer dat je moet wachten voordat je weer kan vliegen?
Hidman, je moet ook wachten als je prive vervoer hebt hoor, ga naar travel en dan naar purchase nog wat en dan kan je het zien. Bij mijn plane moet ik 45 minuten wachten en kan ik 15 DrugUnits vervoeren.
en met die van moet ik ook nog steeds 1.5 uur wachten
Maar ja drugs is in parijs duurder dan in Londen.... iemand die de prijzen van Rome weet?
Verwijderd
Als je aan de verkeerde kant staat natuurlijk, ik ga er in principe vanut dat ik gangsters kan vrij gaan spreken.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Marijuana $325
Ecstasy $465
Acid $400
Speed $985
P / ICE $1100
Heroin $3103
Cocaine $6000
Sure, zodra ik meer weet!MM- schreef op 08 October 2003 @ 00:20:
Klinkt erg goed A-Tray, kan je me niet wat inside informatie geven? Ik vraag me af hoe dat er uitziet aan de "goede" kant namelijk
Ik kan alleen de info krijgen van de crew waar ik lid van ben, en dat is op dit moment geen.
Marijuana $190 0
Ecstasy $280 0
Acid $370 0
Speed $574 0
P / ICE $975 0
Heroin $2395 0
Cocaine $5439
london
Marijuana $190 0
Ecstasy $180 0
Acid $225 0
Speed $422 0
P / ICE $680 0
Heroin $1925 0
Cocaine $5225 0
[ Voor 36% gewijzigd door roodhoedje op 08-10-2003 09:36 ]
Marijuana $325 0
Ecstasy $465 0
Acid $400 0
Speed $985 0
P / ICE $1100 0
Heroin $1707 0
Cocaine $8627 0
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $190 Ecstasy $180 Acid $200 Speed $422 P / ICE $680 Heroin $1900 Cocaine $5225 |
[ Voor 15% gewijzigd door roodhoedje op 08-10-2003 13:31 ]
Dan hebben we nog 2 mensen nodig, vrijwillgers?jordan2k schreef op 08 October 2003 @ 13:11:
ik en goudvisje
[ Voor 3% gewijzigd door Cryonist op 08-10-2003 13:25 ]
D3
Of mocht ik dat niet zeggen
Geloof het nietHIDMAN-X schreef op 08 oktober 2003 @ 13:26:
Is dit van 1 en dezelfde groep of zijn er nu al drie verschillende groepen die vandaag of morgen de bank gaan overvallen?
Of mocht ik dat niet zeggen
D3
IS er trouwens een crew die een lawyer wil hebben? Ik wil graag helpen, ben al 4th degree lawyer.
[ Voor 55% gewijzigd door A-Tray op 08-10-2003 13:40 ]
Wie wordt er dan ook pizza delivery boy....A-Tray schreef op 08 October 2003 @ 13:42:
Natuurlijk niet, ik laat jullie al mijn zuurverdiende pizza centjes jatten.
Crime pays
D3
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Marijuana $325
Ecstasy $465
Acid $400
Speed $985
P / ICE $1100
Heroin $1757
Cocaine $8577
Ter land, ter zee en in de kroeg
*beeeeep*
Op naar een andere staat..en dan vette winst hehe
Is dat zo?
Maar kan je ook als crimineel lawyer zijn dan?
Want daar zit ik de hele tijd op te blokken?
Ik doe mee!
waar? in LondonChristiano007 schreef op 08 oktober 2003 @ 14:42:
Maar wie wil er een bank overval plegen?
Ik doe mee!
*beeeeep*
D3
mmm mijn bank job daar kan elk moment beginnenGoUdViS schreef op 08 October 2003 @ 14:47:
Ik wil wel meedoen, zit in chicago maar kan over half uurtje reizen. En liever geen londen
[ Voor 2% gewijzigd door MewBie op 08-10-2003 14:49 . Reden: typo ]
*beeeeep*
Wij wouden er ook een doen maar kregen de melding dat er teveel security was. Ik hoop dat het bij jou beter gaat. Ben in chicago als je nog iemand nodig hebt
D3
grmbl, nog maar ff wachten dan...
*beeeeep*
de crew is al compleet, maar moeten een half uur wachten omdat er mensen nog moeten vliegenGoUdViS schreef op 08 October 2003 @ 14:51:
[...]
Wij wouden er ook een doen maar kregen de melding dat er teveel security was. Ik hoop dat het bij jou beter gaat. Ben in chicago als je nog iemand nodig hebt
*beeeeep*
Irritant heMewBie schreef op 08 October 2003 @ 14:53:
You cannot commit an aggravated crime at this point in time! Try again shortly...
grmbl, nog maar ff wachten dan...
D3
*beeeeep*
Niet doen, die word 4x per dag overvallen dus valt weinig te halen vrees ik
mijn usser is jordanMewBie schreef op 08 oktober 2003 @ 15:03:
kom maar voor de zekerheid, de crew die we hadden reageerde niet echt
dus invite me maar kan er over 21 minuten zijn
Yup, ik wel. Je injustice nickname is Mewbie?MewBie schreef op 08 October 2003 @ 15:05:
ok iemand die zin heeft in een bank job in Sydney?
D3
Kan iemand van ullie vertellen of er vacatures zijn in andere steden?
[ Voor 82% gewijzigd door roodhoedje op 08-10-2003 15:09 ]
momenteel bestaat de crew uit MB, Oddball (de bedenker
[ Voor 9% gewijzigd door MewBie op 08-10-2003 15:12 ]
*beeeeep*
Als iemand even de drugsprijzen van sydney kan geven weet ik wat ik kan meenemen.
Ik zit in sydney, ready to go
[ Voor 76% gewijzigd door Cryonist op 08-10-2003 15:24 ]
D3
Iemand moet de Tweakers kunnen vrijspreken!
Hmmm.. ik naar Londen gevlogen, helaas geen vacatures....
[ Voor 23% gewijzigd door A-Tray op 08-10-2003 15:28 ]
A-Tray, ik zal zo wel even kijken in New YorkA-Tray schreef op 08 October 2003 @ 15:24:
Weet al iemand iets over vacatures voor Cop in andere steden?
Iemand moet de Tweakers kunnen vrijspreken!
Dit topic is gesloten.
![]()