Toon posts:

Access denied voor got lezers?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende posting gedaan :
DVD's in NL kopen of online bestellen?

Nu blijkt dat veel mensen die wel GOT members zijn dit niet kunnen lezen... Is dit een foutje of hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik kan hem wel gewoon lezen, hebben die mensen die jij bedoelt wel toegang tot NSTM? dat is mischien een verklaring waarom ze er nie in kunnen

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).

staat gewoon in de FAQ ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat topic staat in Nieuws sport en TV en daar kan je pas in als je 30 dagen geregistreerd bent en 50 posts hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 04-10-2003 12:46 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom zouden ze er geen toegang toe hebben? Iedereen heeft daar toch toegang toe? Als je ingeschreven bent is het forum toch public ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bah... dat is vervelend... Waarom is dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 12:45:
waarom zouden ze er geen toegang toe hebben? Iedereen heeft daar toch toegang toe? Als je ingeschreven bent is het forum toch public ?
NSTM en SG niet, voor reden zie boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hee, ik zie geen HK / SG / NSTM
Het kan kloppen dat je deze forums niet ziet, of dat linkjes een not_allowed (=Helaas je hebt geen toegang...) opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten i.p.v. te helpen, zijn deze 3 forums verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze forums, hoef je alleen maar te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt. Deze posts noemen wij techposts.
De Hk is tegenwoordig een invite-only-systeem. Dat komt er in het kort op neer dat de crew je op een gegeven moment toegang tot dit forum kan geven. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum. Dit lijkt misschien streng, maar het valt reuze mee. Als jij je normaal weet te gedragen op GoT en dus niet steeds probeert de grenzen te zoeken of deze overschrijdt maak je een goede kans dat je er eens in kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow :)
Kort gezegd komt het erop neer dat men bang is voor misbruik... oke... Moet ik dan mijn topic maar verplaatsen ofzo?? Want zo leest geen hond het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er lezen genoeg mensen daar, als je wil dat je een groot publiek trekt, kan je je vraag misschien beter op een DVD forum of op Fokforum zetten ofzo. Wij zijn een computerforum, waar je ook dat soort vragen kan stellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Er zijn meer dan genoeg mensen die XS hebben tot SG en NSTM, alleen omdat het weekend is, zijn er misschien minder mensen online. Verplaatsen lijkt mij persoonlijk geen optie. :)

edit:

^^^ what JvS said :( ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Opi op 04-10-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 12:49:
Ow :)
Kort gezegd komt het erop neer dat men bang is voor misbruik... oke... Moet ik dan mijn topic maar verplaatsen ofzo?? Want zo leest geen hond het ;)
Het topic staat daar op de goede plaats, zie dus geen reden waarom het verplaats zou worden. En er hebben genoeg mensen toegang tot NSTM, dus meer reacties zul je ergens anders niet krijgen.
edit:
^^^ what JvS & OpifexMaximus said :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 04 October 2003 @ 12:50:
Er lezen genoeg mensen daar, als je wil dat je een groot publiek trekt, kan je je vraag misschien beter op een DVD forum of op Fokforum zetten ofzo. Wij zijn een computerforum, waar je ook dat soort vragen kan stellen :).
I know, DVD is nu eenmaal wel computer gerelateerd en het lijkt me nuttige info.
Fok forum?? brrrrrrr :*)

Anyway bedankt voor de reacties, ik weet genoeg. Al lezen het maar een paar mensen... als het interessant genoeg is, verspreid het snel genoeg ;)

Prettig weekend gewenst allen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:54
Het zijn echt niet een 'paar mensen' die het lezen hoor, iedereen die hier langer dan een maand rondloopt kan dat zo ongeveer lezen. Maar kijk 'es op de rest van het forum, het is vandaag sowieso een beetje rustig lijkt het.

'k weet ook niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilke schreef op 04 October 2003 @ 15:30:
Het zijn echt niet een 'paar mensen' die het lezen hoor, iedereen die hier langer dan een maand rondloopt kan dat zo ongeveer lezen. Maar kijk 'es op de rest van het forum, het is vandaag sowieso een beetje rustig lijkt het.

'k weet ook niet waarom.
offtopic:
tentamens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

offtopic:
Zijn die nu al begonnen :| Ik begrijp het ook niet; ik bedoel het regent buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
iedereen spontaan aan een format c: bezig met dit weer misschien, ziet er wel vrij depri uit buiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

/lijkt me wel duidelijk zo :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.