Toon posts:

Naamplaatje Nokia 6310i

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds gister een Nokia 6310i.

Nu heb ik in het boekje, wat bij de telefoon geleverd wordt, gelezen dat je een naamplaatje kunt bestellen bij hun.
Ik heb overal gezocht op de internet site van club nokia maar ik kan het nergens vinden. Ik weet dat je met iets van credits een naamplaatje kan aanvragen ofzoiets maar het fijne weet ik er niet van.

Kan iemand mij meer vertellen?
Alvast bedankt.

Ivo.

Verwijderd

Daarvoor moet je je registreren bij Club Nokia, en zodra je je telefoongegevens invoert komt er een pop up schermpje waarin je deze kan bestellen.

Houdt er in het vervolg aub rekening mee NIET GROETEN, je naam staat al 3 keer in het scherm.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal geen popup scherm gezien kun je dit alsnog via de site zelf bestellen?

Zo ja kan iemand mij dit dan even uitleggen want ik zoek me de pleuris maar kan het niet vinden. Alvast bedankt.

En mensen die niets on-topic te melden hebben, hou dan maar je mond

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-02 13:17

Neus

www.zenaconsult.com

En mensen die niets on-topic te melden hebben, hou dan maar je mond
Ik heb dan ook ECHT zin om je te helpen als je zo'n instelling hebt.

En ja, om het ontopic te houden: had je toevallig de Google toolbar aanstaan?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie nou eens wat zinnigs zeggen allemaal inplaats van altijd maar dat gecommentaar van jullie. Ik vraag gewoon iets op een forum en het enige wat je krijgt is gezeik aan je kop van ja je had hier moeten kijken of wat is dat nou voor een vraag.

Als ik daar had gekeken of het een achterlijke vraag was geweest had ik het antwoordt waarschijnlijk zelf ook kunnen vinden. Dat is dus niet zo dus vandaar dat ik hier mijn vraag stel. Ik kan het gewoon niet vinden op de club nokia website dus vandaar dat ik het vraag.

Sorry hoor als ik van die erg domme vragen stel hier op dit forum!

Verwijderd

Al eens in de spiegel gekeken?

Jezelf gezien?

En?

Die houding bevalt je die?

Nou mij in ieder geval niet.

Verwijderd

Topicstarter
Word je nou niet moe vanzelf en je opmerkingen, ik zou zelf moord neigingen krijgen als ik in jouw lichaam zat. jeez jij bent erg....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.