Laptop :: password probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:26

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Na de oude laptop van me vader in gebruik genomen te hebben, besloot ik er een opstartpassword op te zetten. Heel veilig ivm broertjes ;) Maar als ik het password intik bij het opstarten komt de melding : wrong password :| Hoe kan dit?

En ik tik toch echt het goede password in want dat heb ik zelf gekozen. PLz....

Life goes as it goes.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25
hoofdletter gevoelig? caps lock? fn knop ingedruk? *Soms worden je letters en cijfers dan opeens iets anders ivm gare layout @ laptops.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ja heb echt bijna elke combinatie al geprobeerd :S Kan je et bios niet resetten ofzo?

Life goes as it goes.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:25
t3q schreef op 04 October 2003 @ 11:51:
Ja heb echt bijna elke combinatie al geprobeerd :S Kan je et bios niet resetten ofzo?
Kan wel, maar daar kunnen we jou (volgens mij) niet mee helpen, je verhaal is leuk, maar wellicht is die laptop gestolen o.i.d.

Stom van je om het te vergeten...

Verwijderd

t3q schreef op 04 October 2003 @ 11:51:
bios resetten gaat niet werken :9 . zoals al gezegd is gaan we je hier waarschijnlijk niet aan een oplossing helpen, aangezien de kans groot is dat ie gestolen is.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ben het pass niet vergeten, lol. De laptop is van me pa ze werk en is een celeron 366 met 32 mb ram. Oei daar krijg je veel geld voor ;) , ik heb er voor mezelf een pass opgezet, om me broertje er vanaf te houden. Maar als ik nu het pass intyp doet ie het echt niet. Ik heb het geprobeerd met numlock aan/uit.

Kheb de handleiding voor me neus maar daar staat niks in over zo'n probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door t3q op 04-10-2003 12:02 ]

Life goes as it goes.

Verwijderd

t3q schreef op 04 October 2003 @ 11:59:
Ben het pass niet vergeten, lol. De laptop is van me pa ze werk en is een celeron 366 met 32 mb ram. Oei daar krijg je veel geld voor ;) , ik heb er voor mezelf een pass opgezet, om me broertje er vanaf te houden. Maar als ik nu het pass intyp doet ie het echt niet. Ik heb het geprobeerd met numlock aan/uit.

Kheb de handleiding voor me neus maar daar staat niks in over zo'n probleem.
ga je ook niet in je handleiding vinden; als er zoiets gebeurd met je eigen laptop moet je de fabrikant/ je leverancier bellen oid en zorgen dat zij het oplossen.

Geen aankoopsbewijs oid meer? of 2ehands gekocht , dan heb je via de legale weg gewoon pech.
Google helpt je bij de illigale weg, maar GOT zeker niet.

Succes.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 06:05
er is wel een manier voeg me maar toe op msn DJJeroen13@hotmail.com beetje moeilijk om hier uit teleggen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 12:04:
[...]

ga je ook niet in je handleiding vinden; als er zoiets gebeurd met je eigen laptop moet je de fabrikant/ je leverancier bellen oid en zorgen dat zij het oplossen.

Geen aankoopsbewijs oid meer? of 2ehands gekocht , dan heb je via de legale weg gewoon pech.
Google helpt je bij de illigale weg, maar GOT zeker niet.

Succes.
Ok ik begrijp goed dat het lijkt alsof ie gepikt is. Maar is ie niet maar ik zal niet meer posten. Sluit em maar.

Life goes as it goes.

Verwijderd

Je hebt geen mail in je profiel staan, ik zou je eventueel kunnen helpen omdat ik het probleem zelf ook heb gehad, maar niet via GOT. (oplossing is nogal merk afhankelijk).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 12:12 ]

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
neej laat maar ik heb al solution gevonden op internet toch bedankt

Life goes as it goes.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Remove Lithium Clock Battery/RTC Battery

Waar zit dat ding in een compaq armada 1500c?

Life goes as it goes.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
t3q schreef op 04 October 2003 @ 12:39:
Remove Lithium Clock Battery/RTC Battery

Waar zit dat ding in een compaq armada 1500c?
Je had de handleiding toch voor je liggen.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ja maar daar staat dat niet in. Alleen hoe je de standaard onderdelen verwisseld :(

Life goes as it goes.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51
Laptops en passwords, dat zijn twee dingen die hier niet samengaan. Begrijp me niet verkeerd en/of vat het niet persoonlijk op maar dit ligt veel te gevoelig i.v.m. diefstal e.d. :) Neem desnoods contact op met de fabrikant.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.