Verwijderd
Wat betreft DAE: verschilt per merk. Over het algemeen zijn branders sneller dan DVD-spelers, maar bij mij is de DVD-speler (AOpen) absolute winnaar: 10-speed DAE (een CD heb ik in 6 minuten leegeslurpt).
En je kunt de CD-fikker best gebruiken voor alledrie de doeleinden. Maar ik twijfel altijd aan de slijtage van zulke apparaten, dus bij mij wordt-ie alleen maar gebruikt om daadwerkelijk te branden.
En je kunt de CD-fikker best gebruiken voor alledrie de doeleinden. Maar ik twijfel altijd aan de slijtage van zulke apparaten, dus bij mij wordt-ie alleen maar gebruikt om daadwerkelijk te branden.
De DAE is inderdaad per drive anders, ik zou er gewoon maar een affreey 40x speed naast zetten, volgens de pricewatch heeft die een DAE van hoog in de 20 voor weinig geld, ik heb een asus 40x en Nero 4.0.7.5 teste hem met een DAE van 26.
En de koppen van een brander zijn volgens mij groter en zwaarder dan van een gewone lezer dus het lijkt me dat het dan eerder slijt en trager is als je hem als lezer gebruikt.
Ik zou die 100 piek extra maar even uitgeven, kan je meteen ook "on the fly" branden.
En de koppen van een brander zijn volgens mij groter en zwaarder dan van een gewone lezer dus het lijkt me dat het dan eerder slijt en trager is als je hem als lezer gebruikt.
Ik zou die 100 piek extra maar even uitgeven, kan je meteen ook "on the fly" branden.