Toon posts:

2 Game controllers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu 2 game controllers aangesloten, een stuurtje met pedalen en een joystick met rudder axis ook. Maar bij me joystick is die rudder axis, tja wat zal ik zeggen, hij werkt niet meer zo goed. Dus ik dacht, ik sluit ook het stuurtje aan zodat ik de pedalen kan gebruiken van dat stuurtje als rudder en me joystick voor de rest van de vliegbewegingen (ja daar is het voor), maar hoe kan ik dit nu laten werken want zo gaat dat niet.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05 21:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik denk dat je maar 1 controller teglijk kan geberuiken.
ik heb ook een joystick en een stuurtje op USB staan maar ik kan ze ook maar onafhanlklijk laten werken. niet teglik (beide zijn logitech)

iRacing Profiel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Om wat voor game controllers gaat het? (merk en type)
en onder wat voor OS probeer je dit voor elkaar te krijgen. En hoe zit het met de drivers voor die dingen, supporten die het wel?

en als je toch bezig bent, vermeld even de relevante specs.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 04 October 2003 @ 10:45:
Om wat voor game controllers gaat het? (merk en type)
en onder wat voor OS probeer je dit voor elkaar te krijgen. En hoe zit het met de drivers voor die dingen, supporten die het wel?

en als je toch bezig bent, vermeld even de relevante specs.
Zo dat is nogal wat.

Ik wil het gebruiken met FS2002 (2004 zometeen dus ook zodra ik hem heb) en Falcon 4, en ik run WinXP.

Stuurtje:
Micro F1 (als ik het me goed herinner, heb de doos niet liggen...) (gameport aansluiting)

Joystick
Logitech Wingman Force 3D (USB aansluiting)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 11:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
*Kick*

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom zo snel al kicken? Wacht maar gewoon even 24+ uur voordat je je topic omhoog schopt.

Verwijderd

Topicstarter
MissingDog schreef op 04 October 2003 @ 21:25:
[...]

Waarom zo snel al kicken? Wacht maar gewoon even 24+ uur voordat je je topic omhoog schopt.
Dan is die al lang weg uit de lijst en wordt er helemaal niet meer gereageerd ;)

Verwijderd

Topicstarter
*kick* (nu mag het ;))

Iemand met oplossingen?

Verwijderd

Mail MS gewoon ff of er een mogelijkheid is misschien?
Want zowel je OS, als het spel is van MS.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:45
Theoretisch moet het werken... het ligt denk ik ook aan de game.

Ik heb hier 3 controllers (allen USB) aan m'n pc hangen maar ik kan bv. met F1 Challenge m'n stuur gebruiken even als knoppen op m'n gamepad, je moet de assen/knoppen dus gewoon mappen (kalibreren) in de setup van de game als deze optie er is, anders gaat het dus niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Redje schreef op 05 oktober 2003 @ 20:34:
Theoretisch moet het werken... het ligt denk ik ook aan de game.

Ik heb hier 3 controllers (allen USB) aan m'n pc hangen maar ik kan bv. met F1 Challenge m'n stuur gebruiken even als knoppen op m'n gamepad, je moet de assen/knoppen dus gewoon mappen (kalibreren) in de setup van de game als deze optie er is, anders gaat het dus niet ;)
Nou er zijn dus mensen waarbij het wel werkt :(
Pagina: 1