Toon posts:

[mozilla] een hele rare pop-up, wat is er fout aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een paar dagen geleden kreeg ik deze popup, maar waarom zouden ze dat doen?

Al die mensen die die dingen krijgen met wel een fout melding, is dat dan echt zo, scant het echt je systeem of worden ze gewoon random versprijd in verschillende uitvoeringen naar random mensen?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=377883

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
Dit is gewoon reclame man... Kijk eens in de titelbalk: Get ArmorIE software
Als dat geen reclame is 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Oguz286 schreef op 04 October 2003 @ 10:16:
Dit is gewoon reclame man... Kijk eens in de titelbalk: Get ArmorIE software
Als dat geen reclame is 8)7
voor wat reclame dan, als er nouw een beveiligings fout was dan kan het nog wel, maar als ze gewoon zeggen dat je systeem ok is, waarom zouden ze je dan het software pakket aanbieden?

• Oguz286
Dat is nou de kracht van reclame. Grrrr ;)

Nee even serieus, ik heb ook wel vaak van die popups, dat bijv mijn inet verbinding heel traag zou zijn (ik haal 450 Kb down 8)7 ) Allemaal reclame om mensen die er niks van snappen over te halen zo'n pakket te kopen.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op 04 oktober 2003 @ 10:17:
[...]

voor wat reclame dan, als er nouw een beveiligings fout was dan kan het nog wel, maar als ze gewoon zeggen dat je systeem ok is, waarom zouden ze je dan het software pakket aanbieden?
Er staat ook GAIN ADSERVER. Misschien maar eebs ad-aware eroverheen gooien?

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Oguz286
Dat lijkt me een heel goed plan ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat snap ik ook allemaal wel... maar..

wtf is het nut van die popup te sturen als er niets fout is, hebben jullie wel de popup even gelezen?

• Oguz286
Stel jij bent een ontzettende n00b, en je leest dit. Dan denk je: hey verrek, mijn pc is klote, ff installeren die zooi. Terwijl er helemaal niks mis is met je pc! Dat is de bedoeling van I-netreclame, je dingen laten doen (kopen) zonder dat je het nodig hebt.

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 18:17

Dark4ever

Huh?

Oguz286 schreef op 04 October 2003 @ 10:43:
Stel jij bent een ontzettende n00b, en je leest dit. Dan denk je: hey verrek, mijn pc is klote, ff installeren die zooi. Terwijl er helemaal niks mis is met je pc! Dat is de bedoeling van I-netreclame, je dingen laten doen (kopen) zonder dat je het nodig hebt.
Ik denk dat hij bedoelt waarom dat ding overal GOOD laat zien... als je die noobs zover wilt krijgen dat ding te installeren laat je toch ergens BAD zien?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zie ook de naam van de software: ArmorIE. En jij surft met, jawel, Mozilla :P

Als ik met IE op die security check kom krijg ik 2 popups en staat alles op 'exposed', terwijl ik met Mozilla geen popups krijg en alles staat netjes op '???'. Maar jij hebt zo te zien je security settings van IE al goedgezet :)

edit:
En dat er dan nog staat: "would you like to correct this issue?" geeft maar weer aan hoe dom die reclame is...

[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 04-10-2003 12:26 ]

Pagina: 1