www.vanheusden.com
Voorkant moet naar binnen, voor de koude lucht aan te zuigen. En de achterkant moet naar buiten zuigen voor de warme lucht af te voeren.
In de meeste gevallen blazen ze beter, echter komt die lucht natuurlijk ergens vandaan, daaruit kan je concluderen dat het allebij evenveel helpt
. Persoonlijk zou ik wel voor blazen gaan.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
warme lucht uit je pc blazen, koude lucht erin.
zie ook de FAQ
zie ook de FAQ
Het antwoord is echt wel in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling te vinden 
Gezien de niveau en inhoud van deze topicstart, heb ik de indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dus: eerst vooronderzoek doen (o.a. FAQ's raadplegen) en dan pas een topic openen (met een goede topicstart!)
Gezien de niveau en inhoud van deze topicstart, heb ik de indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dus: eerst vooronderzoek doen (o.a. FAQ's raadplegen) en dan pas een topic openen (met een goede topicstart!)
[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 01:27 . Reden: ? ]
Verwijderd
Sterker nog, het staat nog steeds in de CME Faq: airflow.Het antwoord is echt wel in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling te vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()