Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PSU -> zwarte voedingsnoeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zwart spiral wrap om mn kabels maar dat vind ik lelijk.
Nu zoek ik dus een voeding waarbij de voedingsnoeren niet van die peppie en kokkie kleuren hebben, zwart dus.
Het slaat namelijk nergens op die kleuren want je kan de connectors toch niet verkeerd om doen in je HD's en cdrom spelers.

Bestaan deze PSU's?

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Die kleuren slaan wel degelijk ergens op. Deze geven aan welke spanning er op staat. Als ze allemaal zwart zouden zijn zou dat niet erg veilig zijn.
(Dit zou je als systeembeheerder lijkt me toch wel moeten weten)

Lijkt me dat je het zelf zou moeten doen. Of zwart verfen/spuiten of alle kabels vervangen

[ Voor 13% gewijzigd door Steefph op 03-10-2003 23:29 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
mja, maar met aansluitingen en molexen kan ik niet echt de fout in gaan.
maar daar gaat het ook niet echt om... bestaan er voedingen waar alleen maar zwarte bedrading uit komt?

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 23:41:
maar daar gaat het ook niet echt om... bestaan er voedingen waar alleen maar zwarte bedrading uit komt?
Nee die bestaan niet aangezien ze dan niet aan de standaard voldoen en dus geen enkele distributeur ze zou willen kopen.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

denk het niet, het zijn gewoon standaardkleuren. Ik heb nog wel een 386 voeding met blauwe ipv. gele +15 :+
maar ff een spuitbusje zwarte verf over de kabels en het is zwart.

Verwijderd

Koop anders kabelmash en doe dat om je kabels heen, want met zwarte kabels kan jij ze alleen kopen en zelf modden(kabels vervangen).

PowerParts (@ Tweakers Shop) verkoopt Kabelmesh ze zouden ze op hun site zetten maar nog niet gedaan zie ik. Mail ze en het is zo geregeld.

Verwijderd

of doe mee met de inkoopactie:
http://www.inkoopacties.net/ia/d4y1f86c/1

Binnenkort ook een inkoopactie met alle mogelijke kleuren kabelmesh (ook fluoriserend)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 23:41:
Maar stel je voor dat je een modder bent, en af en toe haal je eens molexxen (?) los om er bv een led in te bouwen: dan moet je toch wel heel goed opletten wat de 5 en 12v zijn :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48

Swerfer

Hmm...

Haal alle draden uit je molex, krimkous eromheen en molex weer vastzetten...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Met een beetje hadigheid kun je die kabels ook wel zelf vervangen. Maar dan zul je wel ontzettend goed moeten opletten dat je ze precies goed aansluit. Op www.formfactors.org kun je een specificatie van de atx-voeding downloaden. Daar staat ook welke diameter elke kabel moet zijn...
Pagina: 1