Toon posts:

searchengineblaster.com / megapromotor.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze twee sites beweren dat je website, veel clicks gaat krijgen.

You can get started right now! Blast your entire domain or even a single URL to over 600,000 search engines, directories, FFA's, and Free Classified Ad Sites with just one click!.

Zal dit ook echt gaan werken of heeft het totaal geen nut ?

Meer mensen die zich ook bij zoiets aangemeld hebben ?

Ik wil namelijk wel weten of het echt gaat werken.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Als je maar niet je echte e-mailadres invult is extra bezoekers voor je site altijd goed ;)
Krijg je een boel spam op je ingevulde mailadres.

Verwijderd

Topicstarter
nokia6610 schreef op 03 oktober 2003 @ 23:42:
Als je maar niet je echte e-mailadres invult is extra bezoekers voor je site altijd goed ;)
Krijg je een boel spam op je ingevulde mailadres.
Maar werkt het ook ? :P

http://www.searchengineblaster.com/flashtour.html de tour ziet er anders wel betrouwbaar uit.. als je het zo ziet, misschien wel te makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
kickje..

Het is NIET de bedoeling dat je binnen 24 uur kickt.

[ Voor 86% gewijzigd door intoxicated op 04-10-2003 15:19 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
'kickje' mag pas na 24 uur...
http://submit.lapoo.nl/ kan je ook bij veel site's submitten

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Tegenwoordig lukt het niet om zo maar ineens omhoog te schieten in de searchengines. Daarvoor zijn de bots van de searchengines net iets te geavanceerd voor. En waar halen zij gratis in 1 keer al die bezoekers vandaan dan?

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op 04 October 2003 @ 12:19:
Tegenwoordig lukt het niet om zo maar ineens omhoog te schieten in de searchengines. Daarvoor zijn de bots van de searchengines net iets te geavanceerd voor. En waar halen zij gratis in 1 keer al die bezoekers vandaan dan?
mja ze zeggen dus dat je site op heel veel search engines te vinden is, +directories enz.. zodoende komen mensen je site sneller tegen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me een vrij lamme manier om je website te promoten.

Ze maken gebruik van doorway page's. Dat is toch het maken van extra pagina's waarin keywords staan (relevant of niet) zodat je dubbel in zoekmachine's staat? Best laag en kansloos. Ik vraag me af of dat tegenwoordig uberhaupt nog werkt.

Daarbij: je wordt elke week gesubmit in 400 zoekmachines? Waarom 400 als 95% van de internetters google gebruikt? :?
En die Directory pages? Wat bedoelen ze daar precies mee? Een plek waar URLs worden gedumpd en verder geen mens naar kijkt?

Als je echt bezoekers wilt hebben op je website: Zorg dat je website is geoptimalisteerd voor de zoekmachine, maar doe het ook weer niet te overdreven of met keywords die niet relevant zijn. Zie hierover de PCM waar deze maand een goed artikel hierover staat.
En zorg dat je website het bekijken waard is, dan heb je zulk soort lamme dingen als searchengineblaster niet nodig.

🌞🍃

Pagina: 1