Aldi biedt vanaf 8 oktober weer een tv/radio-kaart aan. Toeval wil dat ik net op kamers zit, weinig ruimte heb, en nog geen tv (wel comp dus). Zo'n ding lijkt me dus wel handig. Weet iemand meer details over deze kaart? Zou hij kunnen dienen als volwaardige vervanger van een gewone tv (qua beeldkwaliteit ed)?
Heb overigens de search gebruikt, en een aantal topics gevonden over tv-kaarten die de aldi afgelopen jaren heeft aangeboden. Ik geloof echter dat de kaarten van toen niet precies het zelfde zijn (ander/nieuwer type) dan nu. Vandaar dus nieuw topic.
Nog wat specs:
-PC en radio/tv tegelijk
-stereogluid, Philips chipset
Op plaatje in de folder staat overigens ook een afstandsbediening afgebeeld, waarover in de begeleidende tekst met geen woord gerept wordt. Iemand enig idee of die standaard bij de kaart geleverd wordt?
Heb overigens de search gebruikt, en een aantal topics gevonden over tv-kaarten die de aldi afgelopen jaren heeft aangeboden. Ik geloof echter dat de kaarten van toen niet precies het zelfde zijn (ander/nieuwer type) dan nu. Vandaar dus nieuw topic.
Nog wat specs:
-PC en radio/tv tegelijk
-stereogluid, Philips chipset
Op plaatje in de folder staat overigens ook een afstandsbediening afgebeeld, waarover in de begeleidende tekst met geen woord gerept wordt. Iemand enig idee of die standaard bij de kaart geleverd wordt?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 23:09 ]