Toon posts:

[Aldi] Tv-radio-kaart met teletekst

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aldi biedt vanaf 8 oktober weer een tv/radio-kaart aan. Toeval wil dat ik net op kamers zit, weinig ruimte heb, en nog geen tv (wel comp dus). Zo'n ding lijkt me dus wel handig. Weet iemand meer details over deze kaart? Zou hij kunnen dienen als volwaardige vervanger van een gewone tv (qua beeldkwaliteit ed)?

Heb overigens de search gebruikt, en een aantal topics gevonden over tv-kaarten die de aldi afgelopen jaren heeft aangeboden. Ik geloof echter dat de kaarten van toen niet precies het zelfde zijn (ander/nieuwer type) dan nu. Vandaar dus nieuw topic.

Nog wat specs:
-PC en radio/tv tegelijk
-stereogluid, Philips chipset

Op plaatje in de folder staat overigens ook een afstandsbediening afgebeeld, waarover in de begeleidende tekst met geen woord gerept wordt. Iemand enig idee of die standaard bij de kaart geleverd wordt?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 23:09 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja maar al die aanbiedingen van discounters gaan in 1 topic de laatste tijd. Ik dacht in Gadget Talk. Deze zal zometeen gesloten worden dus. De kaart zelf heb ik ook gezien en zou niet weten waar het een kloon van is, ben zelf ook wel benieuwd (heb al een PCTV Pro, maar gewoon pure interesse).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Kijk eens in dit topic: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml] :)

[ Voor 3% gewijzigd door Swop1200 op 03-10-2003 23:11 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ja die word er bijgeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_41/BILD02.JPG

PC/TV-radiokaart met teletekst

• PC en radio/tv tegelijk
• stereogeluid, Philips chipset
• eenvoudig te installeren
• installatie- en toepassings-
software op CD-Rom
• geschikt voor PC vanaf 450 Mhz,
128 MB en CD-rom
• gelieve de overige
systeemvoorwaarden op de
verpakking in acht te nemen

per stuk
44.99

En bijvoorbeeld: Verwijderd in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen"

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 23:13 ]

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 19:15
Je bedoelt deze?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_41/OFF02.HTM

Ik heb geen idee wat voor kaart het precies is. Het lijkt een beetje op een terratec; die heeft volgens mij ook een Philips chipset. Een radio/tv modelletje hebben ze ook; de Cinery 600. Zie hier de link; http://productsen.terrate...de=thread&order=0&thold=0

[ Voor 79% gewijzigd door garp op 03-10-2003 23:16 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Aangezien deze producten altijd tijdelijk zijn en er geen ervaringen mee zijn, tot het verkocht is, hebben we dit in een centraal topic gepropt :P

[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml]

Hier verder S.V.P. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.