Toon posts:

draadloos modem en router

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem. ik ben laatst overgestapt van @home basis naar @home breedband. nu kickt hij me er constant uit, omdat ik ben overgestapt.

ik weet al waar het probleem zit, alleen mijn oplossing zit een beetje moeilijk.
ik heb de modem een eind weg staan van de groene kabel, waardoor ik verlies heb. de rede hiervoor is simpelweg dat ik niet weet hoe ik (ongezien) naar de groene kabel moet komen met een utp kabel. ik kan hem wel midden door het trappenhuis laten lopen, maar dat ziet niet echt uit. Ik kan @home wel laten komen voor het probleem (wat ze maar al te graag willen) maar dan ben ik meer kwijt aan het laten komen, en zullen ze zeggen dat het probleem is dat ik het niet op de groene kabel heb?? (heb er namelijk al met @home over gebeld)

nu is bij mijn weten mijn enige oplossing om dat draadloos te doen. alleen heb ik een router ertussen staan. nu is mijn vraag of er een oplossing is om draadloos van router naar modem te komen??? via utp welteverstaan!!

graag een snel antwoord.. (ben het een beetje moe om 4 keer per maand @home te bellen)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 23:03:

graag een snel antwoord.. (ben het een beetje moe om 4 keer per maand @home te bellen)
:/
We zijn hier geen dikbetaalde helpdesk hoor, komop...

Over je vraag: Je MOET het modem bij de groene kabel plaatsen. Daarvandaan kun je via een Draadloze bridge het signaal naar je router transporteren. Hoe je zo'n bridge kunt maken, is al erg vaak langsgekomen. En is dus prima te vinden met de search.
Om je even op weg te helpen: 2 AccessPoints met 'bridge-functionaliteit' kunnen dit opzetten, zonder problemen. OF:
Een draadloze router, en de client-PC's uitrusten met een draadloos netwerkkaartje.

[ Voor 7% gewijzigd door Xandrios op 03-10-2003 23:13 ]

Dit topic is gesloten.