Toon posts:

Nieuwe AMD Cooling

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een AMD Athlon XP 2200+ Boxed gekocht. (Dus met een standaard AMD Cooling)
Op die cooling zat al coolpasta. (Deze coolpasta was hard.)
Aangesloten en alles.
Nu start ik m'n pc op in de bios en wat krijg ik te zien. Gelijk de de startup is m'n processor al 80 graden. En de systeemtemperatuur 32 graden.
De cooling lijkt gewoon te werken hij zit goed vast op de processor en hij draait gewoon.

Wat doe ik fout ???

(Ik heb al in de FAQ en op dit forum gezocht maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.)

Misshien kan iemand mij helpen,

Alvast bedankt

Verwijderd

Voel is aan je koelblok, dan weten we of je temp sensor misschien te veel aangeeft. Als je je handen brand zit je koeler er niet goed op.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 22:34:
Voel is aan je koelblok, dan weten we of je temp sensor misschien te veel aangeeft. Als je je handen brand zit je koeler er niet goed op.
;)

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Hij is wel warm. (Maar niet zo warm dat je je handen er niet op kunt houden.
Warmer dan die van m'n andere pc in ieder geval en dat is ongeveer hetzelfde systeem.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 22:34:
Als je je handen brandt zit ie er jusit op, anders word het koelblok nooit zo heet :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Welk mobo met welke bios?
Lees je deze temp af in de bios? bij mijn soltek frn75l stond in het bios de temp ook belachelijk hoog, terwijl ik waterkoeling heb.
In windows vetelde speedfan mij de juiste temp.
Dus als je de temp afleest in bios, installeer ff een progje in windows om de temp af te lezen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Rey Nemaattori schreef op 03 oktober 2003 @ 22:38:
[...]

Als je je handen brandt zit ie er jusit op, anders word het koelblok nooit zo heet :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook in de bios zo'n beveiliging ingesteld van die temperatuur. Die heb ik op 60 graden gezet. Als die beveiliging wordt overschreden wat moet er dan gebeuren ?? Moet hij dan uitschakelen of wat ?? Want hij staat dus op 80 terwijl de beveiliging op 60 is ingeschakeld.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Spice schreef op 03 October 2003 @ 22:41:
Welk mobo met welke bios?
Lees je deze temp af in de bios? bij mijn soltek frn75l stond in het bios de temp ook belachelijk hoog, terwijl ik waterkoeling heb.
In windows vetelde speedfan mij de juiste temp.
Dus als je de temp afleest in bios, installeer ff een progje in windows om de temp af te lezen.
Dat niet alleen, maar zie ook BalusC in je vorige topic in PMG, dan weet je waarom deze ook dicht gaat. Je geeft namelijk te weinig info/specs in je startpost, of blijk van zelfwerkzaamheid/onderzoek. Ga daar eerst mee aan de gang, voordat je weer een topic opent ;). Succes. Neem voor info over hoe topics te starten dit even goed door

[ Voor 9% gewijzigd door Remy op 03-10-2003 22:51 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.