cdrom als standalone

Pagina: 1
Acties:

• robinm
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
Heeft iemand enig idee hoe je van een losse cd-rom speler een cdspelertje kan maken met bijvoorbeeld twee boxen en een klein schermpje voor track info??

iemand enig idee?

robin

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:49
Als je een cdrom spler heb met knopjes voorop voor play en een nummer verder dan kun je er gewoon een voeding op aansluiten en speakers in de koptelefoonaansluiting.

Heb ik ook weleens gedaan op vakantie. Displaytje kan ik je helaas niet mee helpen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Geluid is niet zo lastig:

Je sluit de cd-rom aan met behulp van een voedinkje en je hangt een speakersetje aan de koptelefoonuitgang.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• robinm
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
ok, kan het toevallig ook via de achter kant van de speler en zoja waar vind ik een cd-rom speler met forward en play knopjes? :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een display er aan wilt hangen zit je toch gelijk al een een IDE controller.
omdat deze digital de dingen uitleest, en dat moet via de IDE poort die je moet kunnen lezen. Wordt het alsnog een heel geheel (en is een simpel laptoptje kleiner en practischer denk ik).

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat je ook kunt doen is proberen een CD rom shuttle te pakken te krijgen :)

Daar zitten tulp uitgangen op :)

offtopic:
Add me maar ff op msn: alexander_visser@hotmail.com :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:01
Vroeger (misschien nu nog) had je van die 'doosjes' waarin je de CD speler propte en ze kon aansluiten op de pc.. Die waren redelijk simpel opgebouwd, kheb er hier nog ook een staan.. Ze sluiten gewoon een 'stukje' voeding aan op die CD speler, en voor het geluid is er een draadje apart, en daarop sluit je gewoon je pluggies aan..
Heel simpel :)

|>

Verwijderd

*ok, kan het toevallig ook via de achter kant van de speler en zoja waar vind ik een cd-rom speler met forward en play knopjes? *

Mijn Plextor Ultraplex 40, Asus 52X en Aopen 36x hebben het alledrie :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 22:36 ]

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 03 October 2003 @ 22:33:
Als je een display er aan wilt hangen zit je toch gelijk al een een IDE controller.
omdat deze digital de dingen uitleest, en dat moet via de IDE poort die je moet kunnen lezen. Wordt het alsnog een heel geheel (en is een simpel laptoptje kleiner en practischer denk ik).
Of een Discman :D

Verwijderd

Aan de achterkant van een cd-romspeler zit ook een analoge uitgang voor geluid. Deze is wel niet versterkt. Deze uitgang is normaal voor een kabel naar de geluidskaart.
Pagina: 1