Laatste paar maanden toch een aantal berichten onder ogen gekregen van gefrustreerde users, die even het forum liepen te verzieken met onzinnige posts, jullie hebben ze vast ook gezien
, maar de posts vaan een tijdje dáárvoor, waarin steen en been werd geklaagd over het al dan niet juist modereren zijn toch verdwenen, tenminste ik heb er niet veel meer gezien de laatste tijd.
De klachten kwamen toen grotendeels voort uit het feit dat er te slecht gemodereert zou worden en dat is door de crew@GoT toch goed opgevangen, alhoewel ik er af en toe een hard hoofd in had (oei, weer een forum dat naar de kl#te gaat) zie ik toch dat jullie erin geslaagd zijn om weer een heel redelijke sfeer te creëren,
, ik had zoiets niet gekund denk ik, maar ja ervaring zal de sleutel zijn, correct me if I'm wrong maar jullie doen het goed
De klachten kwamen toen grotendeels voort uit het feit dat er te slecht gemodereert zou worden en dat is door de crew@GoT toch goed opgevangen, alhoewel ik er af en toe een hard hoofd in had (oei, weer een forum dat naar de kl#te gaat) zie ik toch dat jullie erin geslaagd zijn om weer een heel redelijke sfeer te creëren,