Toon posts:

Drivers HP 724

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, eigenlijk geen Tweaker pc.
Gelijk hebbie.
Maar deze is van m'n buurman die de pc tijdelijk aan mij heeft gegeven voor eens op nieuw te installeren zonder de standaard install van HP.

Teneerste had me buur de hd al bijna gelijk kapot, helaas issie een beetje noop op het pc gebied, en schijnt dat je na het aanzetten van je pc en cd moet bakken met doorop een recovery, helaas blijkt dat niet gelukt te zijn (bleek achteraf).

Dus na dat er een andere HD is ingezet door HP kreeg ik de pc, dus ik format, en install, helaas blijk ik dus alleen de driver voor de MultiCard reader niet aan de praat te krijgen, athans ik kan er geen drivers voor vinden.
Bij bellen naar HP blijkt dat ik een rcovery cd kan aanschaffen, maar verdere info onbekent.
Wie kan me helpen, door te weten wat voor chipset voor de multcard reader gebruikt wordt? en/of aan de juiste drivers.

Spike

Verwijderd

Topicstarter
Tja als t zo makkelijk was had ik t al.
Helaas duz

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb wat leuke informatie voor je, waar je waarschijnlijk veel aan hebt. ;)
Via de site van HP heb ik gezocht op jouw type PC, en kwam toen op een pagina met de drivers. Daar stonden welliswaar geen drivers voor je reader; maar er stond wel een firmwareupdate. Daar kwam ik er achter dat het gaat om een SCM 6-in-1 cardreader. Even zoeken met Google en ik vond genoeg informatie.

De link over die firmwareupdate: Hp.com (let op, geen driver!)

Ok, nu ben ik wat verder gegaan met zoeken: de site van SCM had ik gevonden met wat Google werk. En wat vinden we daar: een link naar de drivers. Daar staan alleen verschillende productnummers van de readers, maar het lijkt me dat met wat probeer werk het wel uit te vissen is. (onderaan de pagina staan de readers)
Linkje : scmmicro.com.

Succes ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Laurent op 03-10-2003 21:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Aikeleer schreef op 03 oktober 2003 @ 21:57:
Ik heb wat leuke informatie voor je, waar je waarschijnlijk veel aan hebt. ;)
......................
Succes ;)
Tnx, ik heb er diverse geprobeerd helaas nog zonder resultaat.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 23:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou de CF slot werkt, maar nu heb ik nog 1 ? in me hardware config.
Dat is een SM-BUSCONTROLLER.

Iemand nog een idee?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:05
Intel chipset drivers downloaden, die zijn net zo hard nodig op i8xx borden als bij VIA borden, misschien nog wel harder zelfs :P
Pagina: 1