[Dilemma]Twinmos Twister series kan ik kopen, hoe raak ik ze

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
kwijt?
Affijn sinds kort een KvK waarmee ik zeer beperkt onderdelen koop om pc's te bouwen en te verkopen. Ik werk gewoon 32 uur en doe dit erbij. Het geld wat ik ermee verdien stop ik in mijn eigen pc's.
Het is ook niet mijn bedoeling om een webshop etc. of computerwinkel te beginnen.
Als oldskool tweaker let ik er goed op waar goede en nieuwe spullen verschijnen.
Ik kan momenteel alle reepjes van de Twisterserie inkopen alleen ik moet er minimaal 10 per soort aanschaffen. Verkopen via Vraag/aanbod mag niet en dat doe ik dus niet.
Ik zet ze ook niet in de PW omdat ik mijn toco nog lang niet af is en ook niet met 100den reepjes aan de gang wil.
Wat wil ik wel? Ik wil ze zelf toch graag hebben maar heb er aan 2 genoeg hoe slijt ik die andere 8? Denk daarbij vooral aan het gegeven dat ik geen bakken met geld heb en niet teveel wil voorschieten. Bovendien is het met de fluctuerende prijzen niet handig voorraad te hebben. Inkoopactie bij Laupro wil ik ook niet, dat duurt te lang en dan zijn ondertussen die reepjes elders verkrijgbaar.
Tips zijn zeer welkom, ik ga er ook niet mee op de markt staan >:)
Het gaat om:
256MB PC 3200 - DDR 400
256MB PC 3200 - DDR 400 CL2
256MB PC 3500 - DDR 433 CL2
256MB PC 3700 - DDR 466
256MB PC 4000 - DDR 500

512MB PC 3200 - DDR 400
512MB PC 3200 - DDR 400 CL2
512MB PC 3500 - DDR 433 CL2
512MB PC 3700 - DDR 466
512MB PC 4000 - DDR 500

Het zijn deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareluxx.de/Images/DDR/08260006s.jpg

review: http://www.hardwareluxx.d...bb=get_topic&f=6&t=000030

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hee! Je probeert ze alsnog hier te verkopen. Je zegt van niet, maar ondertussen loop je een verkooppraatje te houden. Een winkel/onderneming beginnen doe je zelf. En als je niets aan die andere 8 hebt koop je er maar 2 los in een winkel.

{signature}

• Spice

Spice

Topicstarter
En als je niets aan die andere 8 hebt koop je er maar 2 los in een winkel.
Ze zijn (nog) nergens te krijgen volgens PW ;)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Spice schreef op 03 oktober 2003 @ 22:25:
[...]

Ze zijn (nog) nergens te krijgen volgens PW ;)
dan wacht je netjes net als wij moeten doen :)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:43

w0w

Marktplaats? :+

• Spice

Spice

Topicstarter
dan wacht je netjes net als wij moeten doen :)
Oei daar ben ik zo slecht in, w88 :P
Marktplaats
Daar begin ik niet aan, loopt van alles rond, ik ben een liefhebber dus ben ik graag hier :)

[ Voor 38% gewijzigd door Spice op 03-10-2003 22:31 ]

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Spice schreef op 03 oktober 2003 @ 22:29:
[...]

Daar begin ik niet aan, loopt van alles rond, ik ben een liefhebber dus ben ik graag hier :)
ik denk toch echt dat je hier dan verkeerd zit hoor, als je ze gratis weg gaat geven is het een ander verhaal :)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:43

w0w

Wat wil je nou eigenlijk dat we hier gaan zeggen/doen? Je zou een modje kunnen vragen of je ze in V&A mag zetten, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat je ze probeert te verkopen via dit topic :|

• Spice

Spice

Topicstarter
yojordi schreef op 03 October 2003 @ 22:33:
Wat wil je nou eigenlijk dat we hier gaan zeggen/doen? Je zou een modje kunnen vragen of je ze in V&A mag zetten, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat je ze probeert te verkopen via dit topic :|
Creativiteit, ik kom er zelf niet uit, Marktplaats kan ik ook verzinnen, hier verkopen is ook niet kosher. Hoewel er mensen zijn die dat wel doen (indirect -> Rick 2001 bijv.)
Ik zoek dus een goed alternatief. Als er niks is houdt het op en zal ik inderdaad zoals reeds eerder vermeld geduld moeten hebben.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat moet je nou met je KVK als je niet eens een bedrijfsplan/verkoopidee hebt? Sorry hoor maar je zit echt fout in dit forum. (en dat weet je best)

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik vind dit topic wel erg dubbelop. Zet gewoon een ad in V&A, marktplaats of eBay.

Wij wensen hier op GoT gewoonweg _geen_ handel, IA's, etc.. :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

En bovendien, als jouw groothandel ze nu al kan leveren zullen deze reepjes ook in no-time in de PW staan. Jij bent vast niet de enige klant van die groothandel ;)

En IA's e.d. willen we o.a. niet op GoT omdat er nog wel 'ns "zeurtopics" van komen als er iets mis loopt met zo'n IA. Hiermee zou net zo goed iets mis kunnen gaan, en dat willen we dus niet. Alle vormen van handel (op het ruiltopic in OH na) willen we dus gewoon niet zien op GoT, omdat het veel te veel problemen geeft als het misgaat.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.