CS1.5 custom skins in CS1.6, hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik heb eea doorgelezen op dit forum, o.m. in het grote steam forum (waar overigens wel erg veel kul-meningen en andere onzin in staat verspreid over 35 paginas)

Anyway, ik ben er nog steeds niet helemaal uit hoe ik mn 1.5 weapon en andere skins in 1.6 aan de praat krijg (tips in dat grote stoom forum bleken niet te werken)

Ik heb inmiddels mn soundjes, sprites en maps, binds etc. draaien, nu dus nog de skins.
Het viel me op dat alleen de 1.5 world-skins van de wapens worden opgepikt door 1.6.

De oplossing is vast simpel, iemand het antwoord ? :?

Wel jammer trouwens dat de 1.5 playerskins niet meer compatibel zijn ivm dat (overigens grappige |:( schildje) :/

Promoter of no cheats and fair play

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
<offtopic>

Playerskins veranderen staat gelijk aan cheaten. Natuurlijk neem jij geen felgroene of felgele skins, maar er zijn zat die dat wel doen. Daarom: uitbannen die zooi. Weaponskins heb ik een tijdje allemaal veranderd gehad, maar het werd een zooi met niet-kloppende geluiden en andere rommel, dus werd het shift-del en reinstall. Nu maal ik er niet meer om, speelt soepel, alles prima. Toch vind ik dat ze ZELF al bij CS1.0 nieuwe weaponskins erin hadden moeten doen, die lowpoly dingen uit 1998 kunnen nu echt niet meer. En niemand speelt nog op een Pentium 2 dus daar hoef je het niet om te laten.

</offtopic>

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• langgelee2002
Tsja, idd off-topic

Toch wil ik hier ff op reageren.
Zoals je ziet in mn sig ben ik zwaar tegen cheaten, dit is een van de voornaamste redenen dat onze clan stopte in de competities binnen CS (clanbase), ondanks het feit dat we ooit op 3 stonden.
Anyway, ik vind sommige custom wapenskins fantastisch. Wanneer je dan ook nog eens de sounds aanpast aan het model speelt zon gun als een trein. Vooral leuk als je afwijkende skins gebruikt voor bepaalde wapens (een voorbeeld: 6-shooter voor de deagle). Ik heb hier erg veel lol in, ook het zelf maken van allerlei gamesounds. Fantastisch.
Vwb playerskins, ik gebruik zelf voor alle T (of CT) dezelfde skin. Dit dus ipv al die suffe Swat-modellen uit diverse landen door elkaar. Noem het cheaten, ik ben het daar dus niet mee eens. Ik ga voor de schoonheid van het spel, als daar strakke high-poly skins in passen, no problem. Oranje of groene playerskins of Rode hoofden (headshotscripts) horen daar dus absoluut niet bij.
Verder, ik speel momenteel zo strak dat ik me niet erg druk meer maak om cheaters, dus das goed voor mn gemoedsrust ;)

On-topic maar weer: iemand nog een antwoord op mn vraag ?

(ff geen off-topic reacties svp, ik heb geen zin in een discussie over de zin en onzin van custom skins)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ff ontopic dan maar

het moet hetzelfde als in 1.5

't enige andere is dat de directory's waar de models in staan in CS1.5 nog niet bestaa in CS1.6

je moet ze dus zelf maken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• langgelee2002
dit heb ik gedaan en werkt dus niet, de first person skin word niet gepikt.

Verwijderd

Is dat geen beveiliging van Steam? Dat als de server het niet heeft, jij het ook niet krijgt?

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 22:43:
Is dat geen beveiliging van Steam? Dat als de server het niet heeft, jij het ook niet krijgt?
Volgens mij is dit idd één van de nieuwe 'features' van CS1.6/Steam. Goede zaak dat het niet zomaar meer kan.

• langgelee2002
Ik duik maar eens even in een ander forum, dit schiet niet op. In de startpost van dat groote stoom topic werd toch duidelijk uitgelegt hoe het zou moeten kunnen, alhoewel dit dit niet werkt..

de mazzelz

trouwens:
Volgens mij is dit idd één van de nieuwe 'features' van CS1.6/Steam. Goede zaak dat het niet zomaar meer kan
Dit kan dus wel, het probleem zit hem in het model, hier zitten movements voor dat schild ingebakken en dus zijn 1.5 models niet compatibel. Wel logisch. Als je er over nadenkt......
Ik draai momenteel al custom playerskins voor 1.6, ze zijn alleen nog erg weinig te vinden op het net.

[ Voor 52% gewijzigd door langgelee2002 op 04-10-2003 02:48 ]

Pagina: 1