Stuntprijzen ISP

Pagina: 1
Acties:

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Steeds meer ISP's stunten tegenwoordig. Inbel-, ADSL- en kabelinternetproviders doen er alles aan om klanten binnen te halen.

Een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/Gfx/wordlid/actie/vergelijk_family006.gif

Ik vraag me af of ISP's dit kunnen volhouden. Bijvoorbeeld Tiscali die over eigen netwerk ADSL aanbied (geen idee in hoeverre dit ook waar is). Maar er zijn enorme investeringen mee gemoeid gebieden breedband geschikt te maken, het zij voor ADSL of kabel. Daarnaast komt nog eens dat de terugverdientijd kort is. Laatst was Essent Kabelcom in het nieuws met ethernet via Coax als next generation internet, wat dus de huidige infrastructuur vervangt.
Ander voorbeeld is de moordende concurrentie op het ADSL vlak, vooral via BBned.
Of neem een ISP die duurder is, XS4All, die altijd heeft beweert dat dit nodig is om een bepaalde service te kunnen bieden en garanderen.

Ik vraag me af hoeveel ISP's we over 2 jaar nog hebben. Meer klanten trekken is leuk maar je verdient er niet zomaar geld mee. Je zal extra moeten investeren in klantenservice (het meerdendeel van de gebruikers die nu internet aanvragen zijn beginners, uiteraard zijn er ook veel ervaren gebruikers die overstappen), bandbreedte, en services zoals e-mail en news.

In mijn optiek kunnen er 2 dingen gebeuren.
1. De prijzen zullen na een prijzenslag weer stijgen om de kosten te dekken,
2. Er zijn over een aantal jaar een stuk minder ISP's.

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38
Die prijzen gelden geloof ik maar 6 maand.. daarna flink betalen. Datalimiet met flink lappen per MB
Aansluitkosten : Gratis... maar je moet thuis lekker zelf knoeien met splitters...

Goedkoop is duurkoop
Dit stond ook ergens in de krant.

http://www.tctubantia.nl/archief?ArchiefID=1737019 <- je moet wel geregistreerd zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door msteggink op 03-10-2003 19:55 ]

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kleinere isp's hebben/krijgen het moeilijk, maar de grote jongens zoals Tiscali met hun eigen dsl netwerk (vroegere babyxl) gaat het op dit moment om marktaandeel waarbij men uitgaat dat een abonnee toch wel 3 jaar abonnee blijft.
De aanval is goed ingezet op het dsl netwerk van KPN, BBned zit heel goed te knabbelen aan de bestaande KPN dsl klanten.
Ben erg benieuwd naar de KPN cijfers over 6 maanden, denk dat er vooral in de fast en basic abo's een overstap waarneembaar is naar BBned.
Tiscali tegenover Planet, en dan Demon tegenover XS4ALL

Verwijderd

Is dit echt zo makkelijk mogelijk, de prijzen na een aantal maanden omhoog te gooien?

En zit je trouwens een bepaalde tijd aan een ISP vast(net zoals bij een gsm abo) of kan je zo switchen naar een andere ISP?

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 17:44:
Is dit echt zo makkelijk mogelijk, de prijzen na een aantal maanden omhoog te gooien?

En zit je trouwens een bepaalde tijd aan een ISP vast(net zoals bij een gsm abo) of kan je zo switchen naar een andere ISP?
Meeste isp's zit je 1jaar aan vast.
Bij tariefsverhoging of andere nadelige gewijzigde voorwaarden na aangaan van een abo kun je kosteloos opzeggen, aangezien 1 partij (isp) zich niet aan de overeenkomst heeft gehouden.
De Tiscali prijs gaat eigenlijk niet omhoog na aantal maanden omdat men dmv een actie nu een aanbieding heeft ("normale" tarief gaat dus in na die paar maanden)

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 21:53

Swerfer

Hmm...

msteggink schreef op 03 October 2003 @ 19:53:
Die prijzen gelden geloof ik maar 6 maand.. daarna flink betalen. Datalimiet met flink lappen per MB
Beter lezen, staat ook iets van reguliere maandprijs...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:36

dfr0st

Geel is mooier

dolby schreef op 03 oktober 2003 @ 20:13:
Ben erg benieuwd naar de KPN cijfers over 6 maanden, denk dat er vooral in de fast en basic abo's een overstap waarneembaar is naar BBned.
Tiscali tegenover Planet, en dan Demon tegenover XS4ALL
Dat denk ik niet, de downtime die er is als je van het KPN netwerk overstapt naar het BBned netwerkt kan zo'n 6 weken zijn. En dat willen de mensen meestal niet. Want eerst moeten je instellingen volledig verwijdert zijn bij KPN voordat je ADSL bij bijvoorbeeld demon kan aanvragen.

Prijzen zullen denk ik niet omhoog gaan bij bijvoorbeeld Demon. Die hadden al deze prijzen voor alle prijs verlagingen. Het enige wat is gebeurd is dat de snelheid is verdubbeld.

-

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:16

MrScratch

I am rubber, you are glue

dfr0st schreef op 05 October 2003 @ 18:19:Dat denk ik niet, de downtime die er is als je van het KPN netwerk overstapt naar het BBned netwerkt kan zo'n 6 weken zijn. En dat willen de mensen meestal niet. Want eerst moeten je instellingen volledig verwijdert zijn bij KPN voordat je ADSL bij bijvoorbeeld demon kan aanvragen.
Dat is zo, maar toch ben ik er bijvoorbeeld serieus over aan het nadenken. De goedkoopste bbned provider biedt bijvoorbeeld 8Mbit/1Mbit voor 48 Euro. Als je nu zoals ik 52 Euro voor Basic ADSL (768Kbit/128Kbit) betaald, dan ga je toch twijfelen.

Look behind you! A three headed monkey!

Verwijderd

PolarBear schreef op 03 October 2003 @ 19:51:
Steeds meer ISP's stunten tegenwoordig. Inbel-, ADSL- en kabelinternetproviders doen er alles aan om klanten binnen te halen.
De tarieven van Tiscali zijn erg concurerend. Nu kan ik wel wat compensatie gebruiken voor mijn WOL avontuur, maar toch vertrouw ik het niet helemaal. Waar zit de angel?
Levert de newsserver geen of incomplete absm groepen?
Zjn er problemen met p2p?
Of moet ik aan heel andere problemen denken?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 16:10
Wat heb je aan snelle verbindingen als je binnen een week je datalimiet hebt bereikt ? En tis idd nu goedkoop maar na december komt er weer een smoes voor een prijsverhoging. Ik reken al erop dat de prijzen voor breedband met 2 euro ofzo weer gaan stijgen begin volgend jaar. Happy 2004

dikzak

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

prijsverhoging-->provider houd zich niet aan contract-->Kijken wie goedkoopste is--->overstappen

-

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik vroeg me het zelfde als de topicstarter af..

Vergelijk Demon (BBNed) en Xs4all (KPN) en Chello (UPC), bij de abbo's rond de 50 euro:

2048/1024/FUP -55 EUR - Demon
768/128/FUP -51,15 EUR - Xs4all
1500/128/FUP -50 EUR - Chello

Chello: Matige verbindingskwaliteit, slechte usenetserver, helpdesk, etc.
Xs4all: Goede verbindingskwaliteit, goede extra diensten, vooral de usenetserver en helpdesk.
Demon: Goede verbindingskwaliteit, (schijnt) een betere usenetserver als xs4all te hebben.
Conclusie: Je bent een gewoon GEK als je geen Demon kiest terwijl BBned beschikbaar is.

Enkele budget abbo's:

512/256/FUP 20EUR - Demon
256/64/5GB 36,95EUR - Xs4all

Vergeleken andere budget abbo's is Demon ook verweg de beste. Xs4all de duurste EN vrij traag.

Xs4all mag dan wel een goede service hebben, maar hebben mensen in de toekomst er nog wel bijna het dubbele geld ervoor over?
Ik vind vooral Demon wel erg scherpe prijzen aanbieden. Het zal mij daarom niet enorm veel verbazen als de prijzen nu zo laag zijn om klanten te lokken, en dan langzaam die prijs toch wat op de drijven ("voor het in stand houden van onze kwaliteit").
Maar aan de andere kant, andere profiders komen ook in de beurt van die prijzen, alleen blijft xs4all hangen..

🌞🍃

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Je moet niet vergeten dat tiscalli een data limiet heeft
code:
1
2
3
4
Tiscali ADSL Start      1000 MB     50 uur surfen én 50 MP3 downloaden
Tiscali ADSL Surf     2000 MB   100 uur surfen én 100 MP3 downloaden
Tiscali Family & Live!   20.000 MB      1000 uur surfen én 1000 MP3 downloaden
Voor elke 100 MB extra betaalt u 50 eurocent

En 20Gb is absolute niks bij hoge abbo's. Ik heb zelf minstens 1GB trafic per dag. Dat zou uitkomen op minstens 30 GB per maand.
30.000 - 20.000 = 10.000
10.000 / 100 = 100
100 x 0.5 = 50 euro
Daar zit hun TRUC!

Mijn klein onderzoek kwa prijzen:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=384645

[ Voor 11% gewijzigd door dfr0st op 06-10-2003 19:54 ]

-

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Ik denk dat kpn binnekort de snelheden wel omhoog gooit, Ik zit hier op kabel van @home. En dat is de laatste tijd triest. Ik heb serieus gedacht aan overstappen, maar wij kunnen hier alleen op de kpn lijnen, die zijn dus traag voor veel geld. Ik heb dus nog wat meer geduld.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

KPN heeft net zijn snelheden verhoogd, in de tabel staan de nieuwe snelheden. Dus verwacht niet meer bij KPN. Het duurste abbo van XS4ALL gaat zelfs niet via KPN maar via BBned omdat op dat KPN niet die snelheid kan leveren

-

• StephanL
  • Laatst online: 11-05 22:31
dfr0st schreef op 06 October 2003 @ 20:01:
KPN heeft net zijn snelheden verhoogd, in de tabel staan de nieuwe snelheden. Dus verwacht niet meer bij KPN. Het duurste abbo van XS4ALL gaat zelfs niet via KPN maar via BBned omdat op dat KPN niet die snelheid kan leveren
Net verhoogd, maar gaat nog een keer omhoog. Dus twee keer achter elkaar en is al een tijd bekend dat ze weer gaan verhogen.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
dolby schreef op 03 oktober 2003 @ 20:13:
Kleinere isp's hebben/krijgen het moeilijk
Als je nu in het lijstje BBned resellers kijkt staan er een stuk of 60. Eind volgend jaar zijn dat er minder dan 15 verwacht ik.
De aanval is goed ingezet op het dsl netwerk van KPN, BBned zit heel goed te knabbelen aan de bestaande KPN dsl klanten.
BBned loopt te prutsen. Ze hebben misschien 45.000 lijnen, tegenover meer dan een half miljoen van KPN. Verwacht meer van Tiscali, zodra telco-telco migratie werkt gaan zij tienduizenden lijnen van het KPN netwerk verhuizen naar hun eigen netwerk. En Zonnet (Versatel) idem. BBned loopt spaak op het feit dat klanten van een ISP zijn, en niet van een telco (vooruitziende telco's hebben hun eigen ISP's (KPN en Versatel), of ISPs hebben hun eigen telco (Tiscali), maar BBned heeft niets).

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De telegraaf van vandaag:
Prijsoorlog internet drukt Wanadoo weer in het rood

•door RICHARD VAN DE CROMMERT

AMSTERDAM, maandag
De huidige prijzenslag voor snel internet dreigt Wanadoo Nederland dit jaar wederom in de rode cijfers te drukken. De Nederlandse tak van de internetaanbieder dacht dit jaar quitte te kunnen afsluiten, maar directeur Jean-Jacques de Pins zegt dat dit door de marktsituatie moeilijk zal worden.
Internetaanbieders houden elkaar sinds kort in een ijzeren greep. Partijen als Zonnet bieden sinds vorige maand een adsl-abonnement voor snel internet aan vanaf € 14,95 per maand.
De Pms noemt de prijsoorlog ridicuul. „Aan het begin van dit jaar had Nederland de hoogste internettarieven in Europa, maar sinds een paar maanden is dit land het goedkoopste van het hele continent”, beweert de directeur van Wanadoo Nederland. „Dat heeft direct impact op de winstgevendheid.”
Niemand kan volgens de internetdirecteur geld verdienen aan een adsl-abonnement van € 14,95 per maand. „Dit kan dus niet lang duren”, vervolgt hij. „Toch zijn we bezorgd. De huidige prijzenslag jaagt internetaanbieders ontegenzeggelijk op kosten.” Wanadoo kan in die strijd niet achterblijven. De Pins heeft daarom een adsl-product van € 19,95 per maand geïntroduceerd voor de eerste zes maanden. Voor de volgende zes maanden betalen internetters € 24,95 per maand. Na één jaar komt het tarief op € 34,95. „Pas dan kunnen we spreken van een winstgevende situatie.” Wanneer Wanadoo Nederland zwarte cijfers gaat schrijven, kan De Pins echter niet zeggen. Tot nu toe hebben de Nederlandse activiteiten nog geen winst gemaakt.
De Franse topman beseft dat de huidige prijsoorlog een goed instrument is om klanten te winnen. „Voor nieuwe klanten is het op korte termijn geweldig. Maar duurzaam is het niet. Het huidige gevecht is echt een volumeslag.”

Die volumeslag leek Wanadoo de afgelopen maanden te winnen. Naar eigen zeggen heeft de Nederlandse dochter het in de maanden juli en augustus goed gedaan. „We hadden op 30 juni 476.000 gebruikers en dat aantal is de afgelopen maanden flink gegroeid”, zegt de topman trots.
De Pins weigert echter te vertellen hoeveel internetters recent naar Wanadoo zijn overgestapt. „In Nederland hebben we de nummer 2-positie veroverd”, wil hij wel kwijt. Daarmee zou Wanadoo de Italiaanse concurrent Tiscali vorige maand van de tweede plaats hebben gestoten. Dat blijkt volgens de topman uit gegevens van onderzoeksbureau Interview NSS, waarin wordt gesteld dat Wanadoo 12,1% van de Nederlandse markt in handen heeft en Tiscali 11,6%.
Volgens De Pins moet Wanadoo er alles aan doen om de voorsprong op Tiscali vast te houden. De topman zegt marktaandeel te willen veroveren door speciale producten aan te bieden, zoals virusbestrijders, fotoboeken en diensten tegen ongewenste emails.
Ik blijf bij het punt dat de prijzen weer (licht) gaan stijgen en dat er binnen nu en 2 jaar ISP zijn die de handdoek in de ring gooien.

• Miki
  • Laatst online: 23:20
jochemd schreef op 06 October 2003 @ 22:18:
[...]
Als je nu in het lijstje BBned resellers kijkt staan er een stuk of 60. Eind volgend jaar zijn dat er minder dan 15 verwacht ik.

[...]
BBned loopt te prutsen. Ze hebben misschien 45.000 lijnen, tegenover meer dan een half miljoen van KPN. Verwacht meer van Tiscali, zodra telco-telco migratie werkt gaan zij tienduizenden lijnen van het KPN netwerk verhuizen naar hun eigen netwerk. En Zonnet (Versatel) idem. BBned loopt spaak op het feit dat klanten van een ISP zijn, en niet van een telco (vooruitziende telco's hebben hun eigen ISP's (KPN en Versatel), of ISPs hebben hun eigen telco (Tiscali), maar BBned heeft niets).
Wacht ff ik vat je niet... BBned loopt spaak op het feit dat ze klanten zijn van ISP's?
Tiscali heeft eigen ISP's?
Klopt toch niet....BBned leverd het netwerk AAN ISP's zoals Cistron, Demon die dan bandbreedte kopen bij BBned. Dus BBned heeft ISP's, goed niet van hun zelf maar wel ISP's. Daarnaast is BBned wel erg huge... leveren vooral aan bedrijven, daar staan ze bekend om. Tis niks voor niks dat Demon vpn/firewall lijnen levert voor bedrijven en Xs4all power-adsl aanbied.

ISP's zullen niet sneuvelen maar worden overgenomen, zelfde als in telecom wereld gebeurd. Dutchtone is een goed voorbeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 06-10-2003 22:34 ]

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Miki schreef op 06 October 2003 @ 22:31:
[...]

Wacht ff ik vat je niet... BBned loopt spaak op het feit dat ze klanten zijn van ISP's?
Tiscali heeft eigen ISP's?
Klopt toch niet....BBned leverd het netwerk AAN ISP's zoals Cistron, Demon die dan bandbreedte kopen bij BBned. Dus BBned heeft ISP's, goed niet van hun zelf maar wel ISP's. Daarnaast is BBned wel erg huge... leveren vooral aan bedrijven, daar staan ze bekend om. Tis niks voor niks dat Demon vpn/firewall lijnen levert voor bedrijven en Xs4all power-adsl aanbied.

ISP's zullen niet sneuvelen maar worden overgenomen, zelfde als in telecom wereld gebeurd. Dutchtone is een goed voorbeeld.
Hij bedoelt dat BBNed ISP's geen eigen netwerk hebben, maar afhankelijk zijn van het netwerk van BBNed; net als MxStream ISP's afhankelijk zijn van KPN.

Tiscali en Versatel (Zonnet) zijn onafhankelijk want die hebben hun eigen netwerk met eigen provider.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 08:54
dfr0st schreef op 06 October 2003 @ 19:52:
Mijn klein onderzoek kwa prijzen:
[afbeelding]
Vandaag is bekend geworden dat m.i.v. 1 november het PowerADSL abonnement van Xs4all in prijs verlaagd wordt van € 119 naar € 84,95. Nog steeds € 20 meer dan bij Demon, maar toch een aanzienlijke prijsverlaging.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Duncan schreef op 06 October 2003 @ 23:10:

Hij bedoelt dat BBNed ISP's geen eigen netwerk hebben, maar afhankelijk zijn van het netwerk van BBNed; net als MxStream ISP's afhankelijk zijn van KPN.
Nee, andersom. Telco's zijn afhankelijk van ISPs, niet ISPs van telco's. Wie heeft het emailadres van de klant in gijzeling? De ISP, niet de telco. Wie heeft de domeinnaam van de klant in handen? De ISP, niet de telco. (Wie een lang verhaal over verticale integratie en marktposities wil lezen moet even bij de OPTA langs, voor de korte versie die hier voornamelijk van belang is kan je ook alleen het kadertje over dubbele marginalisatie op pagina 55 lezen.)
Wat je bijvoorbeeld ziet is dat Demon kan kiezen of zij lijnen door BBned of door Tiscali laten opleveren. Mocht vandaag BBned goedkoper zijn, dan gaat de lijn naar BBned. Mocht vandaag Tiscali goedkoper zijn, dan gaat de lijn naar Tiscali. In een dergelijk model zullen telco's voor elke lijn moeten knokken, en kunnen ISPs telco's tegen elkaar uitspelen. In het ergste geval betekent dat dat een ISP plotseling besluit om alle lijnen van de ene naar de andere telco te verhuizen, en een telco plotseling een heleboel lege poorten heeft. Wat hij tegen elke prijs zal willen voorkomen, want liever een beetje onder de kostprijs verhuurt dan leegstand.

Doordat KPN, Tiscali en Versatel allemaal de controle hebben over ISPs kunnen zij voorkomen dat die ISPs bij andere telco's gaan shoppen. Daardoor zijn zij verzekerd van afname van een aantal lijnen, wat een aantal investeringsbeslissingen vergemakkelijkt. Aan de andere kant kan het best zo zijn dat de grootste ISPs van BBned morgen een goed aanbod van Tiscali krijgen en dan heeft BBned plotseling heel veel lege poorten op DSLAMs.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-05 10:19

Armada

-Wat wil je weten?-

StephanL schreef op 06 October 2003 @ 21:20:
[...]
Net verhoogd, maar gaat nog een keer omhoog. Dus twee keer achter elkaar en is al een tijd bekend dat ze weer gaan verhogen.
Vertel! Vertel! Ik heb hier nog niets van gehoord, of is dit weer zo'n halfbakken gerucht?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb zitten denken aan 1 stapje hoger met Xs4all..maar dat is van 51e naar zowat 80e..dat vind ik toch wel heel erg veel. Als hier BBNed lag, had ik allang Demon genomen..2048/1024 ofzo, voor een leuk prijsje. Zowiezo altijd opletten hoe lang je aan een contract vast zit. Ben zelf overigens wel bereid om gewoon bij Xs4all te blijven ook al betaal ik meer, als je ziet hoe anderen het er vanaf brengen met de "service". Voor service betaal ik graag wat meer hoor.
Je moet ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

* Jive is blij dat xs4all nu ook eindelijk concreet besloten heeft om "normaal" mee te doen.
de prijs blijft nog steeds 20 pleuro duurder dan een vergelijkbaar abbo ... en ik hoop in de toekomst dat dat het ook waard zal blijven ... (brakke newszilla & ingetrokken antivirus op de mail laten die waarde iig zakken) ...
Vind het dus alleen sneu voor diegenen die op xs4all fast zitten ... en een hele dure upgrade + downtime tegemoet zien als ze dus nog verder willen.

Eerlijk gezegd moet ik wel zeggen dat het overtuigen van mensen voor ee bbned aansluiting waar mogelijk nu natuurlijk wel heel makkelijk word.

Jive's Box
Jive @ DNET

• JustMitch
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-04 18:54
Het is misschien een beetje off-topic maar het enigste wat mij weerhoudt (als bbned hier leverbaar wordt) om bij xs4all weg te gaan naar een goedkopere aanbieder is, dat zij de mogenlijk bieden tot het instellen van je eigen hostname (zelfs zonder het xs4all.nl domein). Waar ik dus ook dankbaar gebruik van maak.

Zover ik weet is dit nergens anders mogenlijk of heb ik het nu mis?

• CyberHanz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35
Las net op xs4all dat PowerADSL inderdaad goedkoper wordt.
Zelfs goedkoper dan FAST ADSL?! En dat heb ik nou net 2 maanden ofzo na lang op basic gezeten te hebben.
Die 6 weken downtime is gewoon behoorlijk brak. Voor mijn werk ben ik afhankelijk van m'n adsl verbinding.
Een andere (nieuwe) lijn aanvragen en hier Power opzetten is een keer aangeraden door xs4all, zo heb je geen last van downtime.
Zit je weer wel met een losabbo van KPN,wat het weer duurder maakt.
En de oude lijn compleet opzeggen gaat ook weer niet ivm het telnummer dat je dan weer kwijt raakt.
Pas wanneer de downtime een week (gegarandeerd) wordt, zonder verlies tel lijn, is over stappen naar poweradsl pas een optie voor mij.

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:44

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Armada schreef op 07 oktober 2003 @ 00:44:
[...]

Vertel! Vertel! Ik heb hier nog niets van gehoord, of is dit weer zo'n halfbakken gerucht?
daar zou ik idd ook wel graag meer over willen weten.. zeker omdat ik momenteel sterk zit te twijfelen me planet account op te zeggen en dat moet voor het einde van de maand.. gaat die upload eindelijk een beetje naar een fantsoenlijke snelheid (dus ook niet die 160, maar minimaal iets van 256, liefst 512) dan zou het nog eventueel interessant zijn toch te blijven zitten.. scheelt me toch 6 weken downtime..

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

The story continues...

Volgens dit bericht op Nu.nl zijn wij als consumenten de dupe van deze stuntactie door de ISP'ers. Zoals ook al in een ander topic hier te lezen valt kunnen de meeste ISP'ers de grote hoeveelheid klanten niet aan en merken de klanten dit met name door de lagere snelheden...

offtopic:
Misschien een tip voor verschillende de grootverbruikers hierzo. De consumentenbond is momenteel bezig met de providertest en ze missen nog mensen met de volgende providers:

@Home Benelux - Budget, Casema - Wanadoo Cable Broadband Power, Chello (UPC) - Light, Chello (UPC) - Plus, Cistron - Broadband 2048, Concepts ICT - ADSL Wide Open, Demon - DSL Express 1024/512, Demon - DSL Express 2048/512, Demon - DSL Express 512/256, EuroNet Internet - Pro ADSL 1024/256, Eweka - ADSL Basic, InterNLnet - ADSL Lite, InterNLnet - Flits 512, Multikabel - X-Tra, Solcon - DSL-Home, Speedlinq - Fast, Speedlinq - Max, Tiscali - ADSL Surf, TweakDSL - UltraDSL, XS4ALL - Fast ADSL, XS4ALL - Power ADSL, ZeelandNet - Budget 1536, Zon - Breedband Extra

Verwijderd

Waar ik van baal is dat ze met deze prijzenoorlog weliswaar de prijzen flink omlaag gooien, maar bestaande abonnementen (zoals ik met mn 8mbit bij Concepts ICT) gewoon door laten lopen op de oude prijs.
Ze vertikken het simpelweg om mijn abonnement aan te passen aan de nieuwe tarieven. oplichters!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:39

TwoR

Gekleurde stippen

Opzeggen en meteen weer aanmelden?? dan heb je dat toch ook. En jij bent ooit met hen akoord gegaan dat je dat zou betalen. En dat laten ze je nog steeds betalen. Dat is hun volste recht.
Pagina: 1